تغذیه مناسب با پروتئین حیوانی و گیاهی در روز

تغذیه مناسب با پروتئین حیوانی و گیاهی در روز

تغذیه مناسب با پروتئین حیوانی و گیاهی در روز

تغذیه مناسب با پروتئین حیوانی و گیاهی در روز 

همیشه پروتئین یکی از منبع های قوی است در ادامه با تغذیه مناسب با پروتئین حیوانی و گیاهی در روز سایت تالاب را دنبال کنید.

 

برای خوردن پروتئین از گیاهان استفاده می کنید یا از نوع جانوری آن استفاده می کنید؟ برخی از افراد فقط پروتئین گیاهی مصرف می کنند. بر طبق تحقیقات صورت گرفته دریافت بالای پروتئین از منابع حیوانی خصوصا گوشت قرمز با مرگ و میر بیشتر در ارتباط است.

 

درحالی که دریافت پروتئین از منابع گیاهی با کاهش خطر مرگ و میر همراه است. بر همین اساس مقدار پروتئین استفاده شده باید به میزان مساوی باشد تا بتوانید تاثیرات خوبه خود را بر روی بدن بگذارد. این در حالی است كه پروتئین هایی كه از طریق كربوهیدرات‌ها به دست می آیند می‌توانند در رژیم غذایی ما مفیدتر باشند.

 

 به گزارش تالاب برای مثال وزن بدن، فشارخون و بیماری های قلبی-عروق میتوانند با استفاده از پروتئین‌ های گیاهی كاهش پیدا كنند.پس برای تنظیم شیوه زندگی خود باید از خوردن پروتئین‌ های حیوانی بكاهیم مانند انواع گوشت‌ها، تخم‌مرغ‌ها و محصولات لبنی. براساس گزارشات این مواد غذایی باعث مرگ و میر بیشتری بوده‌اند، در حالی كه خوردن پروتئین‌های گیاهی مانند انواع نان كامل، غلات، ماكارونی‌ها،

 

حبوبات، آجیل‌ها و انواع عدس میتواند به میزان قابل توجهی درصد مرگ و میر را پایین آورد.بنابراین روشهای زندگی ناسالم مانند چاقی یا لاغری بیش از حد مصرف، بیش از حد الكل، سیگار و نداشتن فعالیت بدنی باعث مرگ زودهنگام میشود. ما باید روش زندگی سالم را جایگزین نماییم و مصرف پروتئین های گیاهی را نسبت به پروتئین های حیوانی بیشتر کنیم.

منبع

تغذیه مناسب با پروتئین حیوانی و گیاهی در روز

نظر دهید

      پاسخ دهید