عمومی و متفرقه · می 9, 2024 0

حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)

حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)

دانلود حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)

حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا) حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)

——-

حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)

حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 106
حجم فایل: 44
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 106 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

منابع داخلی و مزیت رقابتی:منابع و توانایی هایی که می تواند منجر به مزیت رقابتی شود، در هر کار و فعالیتی متفاوت است و حتی می تواند در حول زمان متغیر باشد. بطور کلی منابع و توانایی های داخلی سازمان به چهار دسته کلی تقسیم می شوند که عباتند از :منابع مالی، فیزیکی، انسانی و سازمانی، در اصل توانائیها و منابع جزء عوامل قوت سازمانی شمرده می شوند که می تواند به مزیت رقابتی تبدیل شوند در صورتی که سه شرط زیر تحقق یابد: 1- منابع و توانایی ها با ارزش باشند. اینها اجازه می دهند که شرکت از فرصت هایش بهره برداری کند و با تهدیدها را خنثی کند. برای مثال شرکت سونی توانسته است که توانایی طراحی، ساخت وفروش وسایل الکترونیکی خود را توسعه دهد. این توانایی برای سهامداران خارجی مثل فروشندگان با ارزش است. 2- منابع و توانایی ها منحصربه فرد باشند. اگر یک سازمان، تنها سازمانی باشد که از یک توانایی برخوردار است در این صورت آن توانایی منبع مزیت رقابتی برای آن سازمان می باشد، ولی اگر سازمانهای متعددی یک منبع و یا توانایی مشخص را دارا باشند، در این صورت آن سازمانها، مشابهت در رقابت دارند و هیچ کدام مزیتی بر دیگری ندارد. 3- منابع و توانایی ها به سختی قابل تقلید باشند.شرکت های رقیب با تقلید از یک منبع و یا توانایی موجب زیان شرکت پیشتاز می شوند. اگر در ایجاد سود آوری مزیت شرکت ماندگار باشد سود با ارزش تر خواهد بود. پس می توان گفت که شرکتی می تواند از مزیت رقابتی بلندمدت استفاده کند که شرکت های رقیب نتوانند از آن تقلید نمایند.برای مثال مک دونالد، چندین سال است که رقبایش را بخاطر موقعیت بهتر منابع فیزیکی) و عملکرد با کیفیت بالای سیستم که محصول مناسب را با قیمت پایین تحویل می دهد. ( یک منبع سازمانی )، از صحنه بیرون کرده است. یک شرکت برای بدست آوردن سود از یک منبع واحد و با ارزش، باید سازماندهی شود. برای مثال، زیراکس یک آزمایشگاه تحقیقاتی به نام پارک ( Park ) را ایجاد کرد که توانست در اواخر دهه 1960 و 1970 یک نوآوری شگفت انگیز در تکنولوژی پدید آورد که شامل کامپیوترهای شخصی، موسی، پرینترهای لیزری و نرم افزارهایی از نوع ویندوز بود. البته این شرکت سودی از این نوآوری نبرد، چرا که سازماندهی مناسب برای انجام اینکار را نداشت. برای مثال، ارتباطات ضعیف باعث شد که بیشتر مدیران شرکت زیراکس از کراهایی که موسسه تحقیقاتی پارک انجام می داد با خبر نشوند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا) روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)

  • حرید ارزان (جذب منابع مالی و فروش کالا)
  • بسته فایل اکسل فاکتور فروش(صورتحساب فروش کالا و خدمات)
  • فایل اکسل فاکتور فروش(صورتحساب فروش کالا و خدمات)
  • تحقیق در مورد جذب منابع مالي و فروش كالا
  • تحقیق در مورد (جذب منابع مالي و فروش كالا)
  • پاورپوینت کالا به کالا
  • پاورپوینت نقش اساسی کالا در کنوانسیون بین المللی کالا
  • دانلود پروپوزال رشته مدیریت در مورد عوامل موثر بر جذب منابع مالی بانک
  • پروپوزال تعیین اهداف جذب منابع با رویکرد منطق فازی و شبکه‌های عصبی در مؤسسات مالی و اعتباری
  • صورتحساب فروش کالا و خدمات فایل اکسل و فایل ورد
  • پروژه پایگاه داده سیستم فروش کالا در SQL
  • صورتحساب فروش کالا و خدمات فایل اکسل و فایل ورد
  • پاورپوینت با موضوع سرویس الکترونیکی e-Service “,
     پاورپوینت با موضوع
    پاورپوینت با موضوع ” سرویس الکترونیکی e-Service “
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 51975 تومان

    بخشی از متن:

    پاورپوینت با موضوع ” سرویس الکترونیکی e-Service

     

    فرمت: ppt

    تعداد اسلاید: 30

     

    فهرست مطالب:

    سرویس چیست؟

    سرویس الکترونیکی چیست؟

    تمایز اصلی Service  وe-Service ؟

    مثال

    تعاریف دیگر e-Service

    سیر تکاملی e-Business

    و …

     

     

    قسمتی از متن:

    در سیر تکاملی، بعد از اینکه این امکان بوجود آمد که خریدو فروش و تحویل کالا اینترنتی انجام شود، حال مصرف کنندگان و فروشندگان به دنبال سطح بعدی سرویس دهی در اینترنت بودند.

    گارانتی و وارانتی محصولات، مشاهده قراردادها، زمانبندی سرویس های شخصی، عملیات برگشت و تعمیر محصولات، امکان لغو قسمتی از سفارش، self service ها از مقوله های جدیدی بود که شرکت ها امکان آن را بر روی اینترنت بوجود آورده و این امکانات  وفاداری مشتری را برای آنها به همراه داشت.

     

     

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • دانلود قالب پاورپوینت اپلیکیشن فروش کالا
  • پاورپوینت گفتار 2 زیست شناسی دهم تجربی: جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش (گوارش و جذب مواد)
  • پاورپوینت گفتار 2 زیست شناسی دهم تجربی: جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش (گوارش و جذب مواد)
  • پاورپوینت گفتار 2 زیست شناسی دهم تجربی: جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش (گوارش و جذب مواد)
  • پاورپوینت مدیریت فروش و فروش حضوری
  • پاورپوینت فروش شخصی و ارتقای فروش
  • پاورپوینت فروش شخصی و ترویج برای فروش
  • پروپوزال بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت¬های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
  • تحقیق در مورد بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا
  • پاورپوینت با عنوان فروش شخصی و ارتقای فروش
  • دانلود پاورپوینت با عنوان فروش شخصی و ترویج برای فروش
  • دانلود پاورپوینت با عنوان فروش شخصی و ترویج برای فروش
  • راههای دست یابی به موفقیت در کسب و کارهای کوچک/مهارت های فن بیان در فروش و جذب مشتری
  • خرید ارزان پروپوزال بررسی نقش منابع طبیعی مجاور شهرها در جذب گردشگران مطالعه موردی شهر ایلام
  • خرید ارزان پروپوزال بررسی نقش منابع طبیعی مجاور شهرها در جذب گردشگران مطالعه موردی شهر ایلام
  • پاورپوینت فروش شخصی و ارتقای فروش
  • پاورپوینت فروش شخصی و ترویج برای فروش
  • فاکتور فروش – فایل لایه باز فوتوشاپ فاکتور فروش با قابلیت ویرایش
  • پاورپوینت با موضوع ارزیابی و صدور اختيارات”,
    پاورپوینت با موضوع
    پاورپوینت با موضوع “ارزیابی و صدور اختيارات”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: .zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 25275 تومان

    بخشی از متن:
    پاورپوینت با موضوع “ارزیابی و صدور اختيارات” پاورپوینت با موضوع “ارزیابی و صدور اختيارات”   توضیحات: فرمت: ppt تعداد اسلاید: 21   فهرست مطالب : مفهوم اختیارها كاربردهای اختيار معامله اختیار خرید و فروش ارزشيابی اختيار خريد ارزشيابی اختيار فروش رابطه بين ارزش اختيار و ارزش سهام اثر تغيير واريانس سهم در ارزش اختيار قيمت گذاری دو جمله ای اختيار قيمت گذاري دو جمله اي اختيار خريد قيمت گذاري اختيار ها با استفاده از الگوي بلك-شولز رابطه بلك-شولز براي قيمت گذاری اختيار خريد   پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل …

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • تحقیق آماده بررسی فقهی فروش دین، فروش دین به دین و بیع کالی به کالی
  • پاورپوینت مدیریت فروش و فروش حضوری
  • بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر فروش كالا
  • فزایش فروش ! چرا و چگونه ؟ تکنیک های افزایش فروش
  • فزایش فروش ! چرا و چگونه ؟ تکنیک های افزایش فروش
  • پاورپوینت با موضوع ارزیابی و صدور اختيارات”,
     پاورپوینت با موضوع
    پاورپوینت با موضوع “ارزیابی و صدور اختيارات”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 36400 تومان

    بخشی از متن:

    پاورپوینت با موضوع “ارزیابی و صدور اختيارات”

     

    توضیحات:

    فرمت: ppt

    تعداد اسلاید: 21

     

    فهرست مطالب:

    مفهوم اختیارها

    كاربردهای اختيار معامله

    اختیار خرید و فروش

    ارزشيابی اختيار خريد

    ارزشيابی اختيار فروش

    رابطه بين ارزش اختيار و ارزش سهام

    اثر تغيير واريانس سهم در ارزش اختيار

    قيمت گذاری دو جمله ای اختيار

    قيمت گذاري دو جمله اي اختيار خريد

    قيمت گذاري اختيار ها با استفاده از الگوي بلك-شولز

    رابطه بلك-شولز براي قيمت گذاری اختيار خريد

     

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • پاورپوینت مدیریت مالی 2 عنوان تجزیه و تحلیل صورت های مالی و کلینیک های مالی