عمومی و متفرقه · می 9, 2024 0

خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص

خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص

دانلود خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص

خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص

——-

خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص

خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 35
قیمت: 43000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 32 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

ابتذال فراگیردرد این نسل را باید درک کرد راه درمان اساسی این است که اول ما درد این نسل را بشناسیم‏ ‏ ، درد عقلی و فکری، دردی که نشانه بیداری است یعنی آن چیزی را که احساس می کند و نسل گذشته احساس نمی کرد. مولوی می گوید: در گذشته درها بروی مردم بسته بود، درها که بسته بود سهل است، پنجره ها هم بسته بود، کسی از بیرون خبر نداشت، در شهر خود که بود از شهر دیگر خبر نداشت، در مملکت خود که بود از مملکت دیگر خبر نداشت، امروز این درها و پنجره ها باز شده، دنیا را می بیند که رو به پیشرفت است، علوم مختلف دنیا را می بیند، قدرتهای سیاسی و نظامی دنیا را می بیند و دموکراسی های دنیا را می بیند، برابریها را می بیند، حرکت ها را می بیند، قیام ها و انقلاب ها را می بیند، جوان است احساسش عالی است و حق هم دارد، می گوید ما چرا باید عقب مانده تر باشیم به قول شاعر: سخن درست بگویم نمی توانم دید که می خورند حریفان و من نظاره کنم.دنیا این طور چهار اسبه بطرف استقلال سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و عزت و شوکت و حرمت و آزادی می رود و ما همچنان نظاره گری خواب آلوده باشیم، یا از دور تماشا کنیم و خمیازه بکشیم؟نسل قدیم این چیزها را نمی فهمیدند و درک نمی کردند نسل جدید حق دارد بپرسد چرا ژاپن بت پرست و ایران مسلمان که در یکسال و در یک زمان بفکر افتادند که تمدن و صنعت جدید را اقتباس کنند ولی ژاپن رسید به آنجا که با خود غرب رقابت می کند و ایران دراین حد است که می بینیم؟!ما ولیلی همسفر بودیم اندر راه عشق‏ ، او به مطلبها رسید وما هنوز آواره ایم آیا نسل جدید حق دارد این سئوال را بکند یا نه؟نسل قدیم سنگینی بار تسلط های خارجی را روی دوش خود احساس نمی کرد، ولی نسل جدید احساس می کند؟ آیا این گناه است؟ خیر گناه نیست بلکه خود این احساس یک پیام الهی است، اگر این احساس نبود معلوم میشد ما محکوم به عذاب و بدبختی هستیم، حال که این احساس پیدا شده نشانه این است که خداوند تبارک تعالی میخواهد ما را از این بدبختی نجات دهد. در قدیم سطح فکر مردم پایین تر بود، کمتر در مردم شک و تردید و سئوال پیدا می شد، حالا بیشتر پیدا میشود، طبیعی است وقتی که سطح فکر کمی بالا آمد سئوالاتی برایش طرح می شود که قبلاَ مطرح نبود.باید شک و تردیدش را رفع کرد و به سئوالات و احتیاجات فکریش پاسخ گفت.نمیشود به او گفت بر گرد به حالت عوام، بلکه این خود زمینه مناسبی است برای آشنا شدن مردم با حقایق و معارف اسلامی، با یک جاهل بی سواد که نمیشود حقیقتی را در میان گذاشت.بنابراین در هدایت و رهبری نسل قدیم که سطح فکرش پایین تر بود ما احتیاج داشتیم به یک طرز خاص بیان و تبلیغ و یکجور کتابها، اما امروز آن طرز بیان و آن نوع کتاب ها پاسخگوی سوالات ذهن نیست، باید و لازم است رفورم و اصلاح عمیقی در این قسمت ها به عمل آید، باید با منطق روز و زبان روز و افکار روز آشنا شد و از همان راه به هدایت و رهبری مردم پرداخت.نسل قدیم آنقدر سطح فکرش پایین بود که اگر یکنفر در مجلسی ضد و نقیض حرف می زد کسی متوجه نمیشد و به او اعتراض نمیکرد، اما امروزه نوجوانی که تا حدود کلاس 10 و 12 درس خوانده همین که برود پای منبر یک واعظ پنج شش تا و گاهی ده تا ایراد بنظرش میرسد، باید متوجه افکار او بود و نمیشود گفت خفه شو، فضولی نکن.از ده گفتار استاد شهید مطهری جامعه در حال گذر از سنت به مدرنیته می گویند جوامع در حال گذر از سنت به مدرینته اجباراً مراحلی را در زمینه های اقتصادی، سیاسی ، فرهنگی ، اخلاقی،اجتماعی و علمی طی می کنند که با تشبیه این گذر به زایش های مکرر انتظار دردهای فراوان و زحمتهای بسیار را انتظاری دائمی و قابل پیش بینی دانسته و می دانند.و چه بسیار از این زایمان های دوران گذر،طبیعی ،و فرزندان (مولودهای ) سالم و چه بسیار از آنها غیر طبیعی و با عمل سزارین و یا مولودهای ناسالم و ناقص بوده و خواهند بود.با این دیدگاه دیگر جای تعجب از مشاهده پدیده های جدید و نو ظهور در زمینه های مختلف باقی نمی ماند. « عجب روزگاری شده ها» دیگر معنای دیگری خواهند داشت و چه بسا کمتر به زبان آیند.شک در بدیهیات عقلی،اخلاقی،و عرفی تبدیل ناهنجاریهای گذشته به هنجار و بالعکس،طوفانها و زلزله های شدید اقتصادی و اجتماعی، ایجاد طبقه های جدید در اجتماع از نظر اقتصادی و فرهنگی، کاهش لطافتهای روحی و خشک شدن چشمها ناشی از سنگ شدن دلها و …همه مظاهر این زایش های دوران گذار از سنت به مدرنیته هستند. قطعاً نمی توان این حرکت به سمت مدرنیته را سقوط نامید.جهت صحیح است مشکل تعداد زیاد مولودهای نارس است. اگر جوامع پیشرفته و توسعه یافته طی دوران مشخص بارداری و سیر منظم مراحل تغییر، از سنتها به دوران مدرن وارد گردیدند جوامعی مانند جامعه ما زایمان را تقلید می کنند و نطفه ها درست منعقد نمی گردند و شتابی ناشی از مشاهده زیبایی ها و زرق و برقهای ظاهری جوامع پیشرفته باعث زایمان های زودرس و مصنوعی می گردد.در اینجا قطعاَ توجه داریم که جوامعی که امروز بنام جوامع توسعه یافته شناخته می شوند در زمینه های دینی و اخلاقی بسیار کژ رفته اند و آنچه که برآیند فشارهای دوران گذارشان در این زمینه ها برایشان آورد، کم ارزشی دین و اخلاق و ارزشمندی منافع فردی و مادی بود که پس از سالها این مولود ناقص تمامی دستاوردهای مثبت آنها را تحت الشعاع خود قرار داده و مورد تهدید جدی قرار داده است.در عالم معنا چنانچه جوامعی همچون ما، ارزش گوهرهایی را که داریم دریابیم و به آنها افتخار کنیم و دوباره و چند باره به طور عمیق و دقیق در آنها و با تکیه بر آنها بدنبال راه صحیح بگردیم و از تجربیات مثبت دیگر جوامع با چشم باز استفاده کنیم و از انواع خود باختگی ها رهایی یابیم بسیار پیشرفته تر و توسعه یافته تر از جوامعی به این نام هستیم.روسپی گری و فاحشگی و زنان و دختران خیابانی در جامعه ما ضمن آنکه مشابهت هایی با دیگر جوامع دارند با توجه به خصوصیات ویژه ایرانی، اسلامی، انقلابی جامعه مان باید مورد بررسی قرار گیرند. انحرافات زیر پوستی در جامعه خیلی ها شاید نماز نخوانند و یا روزه نگیرند خمس و زکات را اگر برایشان واجب است ندهند. مشمول حج واجب باشند و نروند و …و در عین حال مسلمان باشند، یعنی وقتی دینشان را سئوال کنی می گویند که مسلمانند، حتی شاید عزاداری مفصلی هم برای امام حسین(ع) می گیرند و به زیارت امامان و امامزاده ها هم زیاد می روند و ….آیا اما می توانیم وجود چنین جریانی را در اجتماع تحت عنوان جریان فساد تلقی نمائیم و روی آن بحث کنیم و از حکومت اسلامی انتظار برخورد قانونی با آنها را داشته باشیم؟ جواب شما در این رابطه اکثراً جواب منفی است. زیرا خواهید گفت که افراد در انجام اعمال عبادی خود آزادند و ما نمی توانیم از نیتهایشان جستجو کنیم، و هر کس مسائل مربوط به خود و خدایش را باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشد. اگر چنانچه نوعی تظاهر به مثلاً روزه خواری و یا بنمایدکه تاثیر اجتماعی اش کوچک شمردن و توهین به احکام الهی باشد آن زمان باید با وی توسط حکومت و مردم برخورد صورت گیرد، در غیر این صورت او را به عنوان مسلمان در جامعه می پذیریم، و حتی شاید جایگاهی اجتماعی به عنوان یک مسلمان دو آتشه هم بیابد.این مقدمه برای این بود که توجه نمائیم آیا ارتباطات جنسی هم جزء اعمالی است که چنانچه مخل و مضر به دید عمومی جامعه نسبت به اخلاقیات و شئونات اسلامی نگردد، افراد در انجام شرعی و یا غیر شرعی آن ارتباطات آزادند و جستجو نسبت به نوع ارتباطات لزومی ندارد، و چنانچه زن و مرد یا دختر و پسری با رضایت ارتباط جنسی برقرار کردند، کافی است که آن را صحیح بدانیم و تصور نمائیم که حتماَ مسائل شرعی اش را رعایت کرده ا ند، و در غیر این صورت خودشان باید در پیشگاه الهی پاسخگو باشند. آیا در اینجا هم این استدلال و تصور صحیح و کافی است ؟(دقت کنید)فرق عقد وازدواج و ارتباط جنسی شرعی با ارتباط جنسی حرام (زنا) در چیست؟ غیر از ا ین است که انجام اعمال جنسی در هر دو یکی است ولی نیتها و قراردادها و تعهدات و شرایط و کلمات بکار برده شده متفاوت است؟پس آنچه که ماهیت این دو نوع ارتباط را در عین ظاهر تقریباَ مشابه شان تغییرمی دهد اول نیتها و دوم قرار دادها و تعهدات و عوارض آن نیتها و قرار دادها و تعهدات است؟به عنوان مثال دیگر در این رابطه فرق قرض الحسنه و ربا در چیست؟ غیر از نیتها و قراردادها، در هر دو وجهی بین طرفین رد و بدل می گردد، فشار روانی حرمت ربا و حتی جا افتادن ربا خواری به عنوان بدتر از زنا با محارم در خانه خدا، بتدریج ما را به جایی رسانده، است که کمتر کسی پیدا میشود بگوید مستقیماَ ربا می دهم، بلکه انواع و اقسام فروش اقساطی و عناوین دیگری که ابداع کرده اند همان محتوای رباخواری را دارد، ولی ظاهری شرعی و اسلامی به آن داده اند.2) با مثالهای مذکور در قسمت 1 بخشی از انحرافات زیر پوستی در جامعه و اثرات آن را عرض می نمائیم: همانطوریکه اثر اعمال به نیات عمل کنندگان بر می گردد و این ا صل مسلم و قطعی است که تجربه و وجدان آن را تایید می نماید و از بدیهیات فقه اسلامی ماست، اگر ممالک اسلامی عقب مانده اند و اکسیر اعمال و اخلاقیات و عقاید اسلامی مس آنها را زر نمی کند، دقیقاً در همین جا مشکل دارند، که اکثراً به ظاهری اسلامی بسنده کرده اند، و از باطن اعمال که نیات است غافلند ، و قطعاَ چنین اعمال ظاهری کمترین تاثیر را خواهند داشت، و حتی چه بسا دلخوشیهایی را در جوامعی این چنینی ایجاد نمایند، که این کافی است، و از مغز دین غافل شوند، و شاید نهضت های عمیق و واقعی اسلامی از میان مردمی بپا گردد که تحت عنوان جامعه اسلامی شناخته نمی شوند!!ما بیشتر وارد مثالهایی که زده شده نمی شویم و به مطلب خودمان بر می گردیم که چطور شد رباخواری و نزولخواری علنی و صریح کاهش یافت و جای خود را به فروش اقساطی کالا و یا پوشش های دیگر دارد؟ چرا این ارتباطات مالی بین نزولخوار و نزولگیر که رابطه ای بین خودشان بود تبدیل به رابطه ای با پوشش اسلامی شد و طرفین به انجام یک سری قرار دادها و تعهدات و ….راضی شدند غیر از فشار روانی و حرمت نزولخواری و جا افتادن نزولخوار به عنوان دشمن خدا و زناکار با محارم در خانه خدا چیز دیگری نبود . این فشار روانی شاید نیتها را عوض نکرد ولی آنها را مجبور به انجام اعمال ظاهراً شرعی کرد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص

  • خرید ارزان فایل ابتذال-فراگیر-42-ص
  • حرید ارزان ابتذال-فراگیر-42-ص
  • حرید ارزان ابتذال-فراگیر-42-ص
  • تحقیق در مورد ابتذال فراگير 42 ص
  • خرید ارزان پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر(TQM)
  • خرید ارزان اختلالات فراگیر رشد
  • خرید ارزان پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر(TQM)
  • خرید ارزان طرح آموزش فراگیر فناوری اطلاعات در ایران 21 ص
  • خرید ارزان مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر
  • دانلود پاورپوینت آماده با عنوان پاورپوینت مفهوم و فلسفه مدیریت فراگیر بهره وری (ارزانترین فایل)
  • خرید ارزان اختلالات فراگیر رشد
  • پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر TQM
  • پاورپوینت اصول آموزش وپرورش فراگیر دانشگاه فرهنگیان نیم سال دوم
  • پاورپوینت اختلالات فراگیر رشد
  • پاورپوینت اصول آموزش وپرورش فراگیر دانشگاه فرهنگیان نیم سال دوم 97 1396
  • پاورپوینت اصول آموزش و پرورش فراگیر دانشگاه فرهنگیان
  • پاورپوینت رویکردی فراگیر و یکپارچه به مدیریت استراتژيک
  • پاورپوینت کنترل کیفیت فراگیر
  • پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر
  • پاورپوینت در مورد مبانی نت بهره ور فراگیر
  • پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
  • پاورپوینت جامع با عنوان پاورپوینت یک مدل اعتماد توزیع‍شده برای محیطهای محاسبات فراگیر
  • پاورپوینت جامع با عنوان اصول آموزش وپرورش فراگیر دانشگاه فرهنگیان
  • پاورپوینت جامع با عنوان اصول آموزش وپرورش فراگیر دانشگاه فرهنگیان نیم سال دوم
  • پاورپوینت جامع با عنوان طراحی آموزشی بررسی نیاز، آمادگی و انگیزش فراگیر
  • پاورپوینت با عنوان مبانی آموزش فراگیر
  • پاورپوینت کامل با عنوان ضرورت مدیریت فراگیر بهره وری
  • پاورپوینت جامع با عنوان مدیریت کیفیت فراگیر
  • پاورپوینت جامع با عنوان پاورپوینت ضرورت مدیریت فراگیر بهره وری
  • پاورپوینت با عنوان یک مدل اعتماد توزیع‍شده برای محیطهای محاسبات فراگیر
  • پاورپوینت با عنوان یک مدل اعتماد توزیع ‍شده برای محیطهای محاسبات فراگیر
  • پاورپوینت با عنوان اختلالات فراگیر رشد
  • پاورپوینت با عنوان اختلالات فراگیر رشد .
  • پاورپوینت با عنوان رویکردی فراگیر و یکپارچه به مدیریت استراتژیک
  • پاورپوینت با عنوان رویکردی فراگیر و یکپارچه به مدیریت استراتژیک
  • پاورپوینت کامل با عنوان کنترل کیفیت فراگیر
  • پاورپوینت با عنوان رویکردی فراگیر و یکپارچه به مدیریت استراتژیک
  • پاورپوینت کامل با عنوان کنترل کیفیت فراگیر
  • پاورپوینت با موضوع فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ”,
     پاورپوینت با موضوع
    پاورپوینت با موضوع “فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 36400 تومان

    بخشی از متن:

    پاورپوینت فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ

     

    این فایل حاوی پاورپوینت با موضوع “فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ” بوده و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد

     

    فهرست موضوعات

    بیوگرافی ادوارد دمینگ

    شیوه تفکر

    فلسفه دمینگ

    درك‌ فلسفه مديريت‌ دمينگ‌ نيازمند درك‌ چهار قاعده‌ كلي‌ است‌

    باورهای اشتباه مديران و جامعه غرب و راهكارهای فلسفه دمينگ

    هفت‌ بيماری‌ مرگبار مديريت‌

    موانع‌ سر راه‌ مديريت‌ ها

    سه‌ كليد ارتقاي‌ كيفيت‌

    سه‌ نوع‌ كيفيت‌

    اصول‌ چهارده‌گانه‌ دمينگ‌

     

     

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.