عمومی و متفرقه · می 9, 2024 0

خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت

خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت

دانلود خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت

خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت

——-

خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت

خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 30
قیمت: 28000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 24 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

برنامه نوری بیشـتر پرنده ها تولید مثل فصلی دارنـد و چرخه تولید مثلی آنها توسط تغییر در طول روز کنتـرل میشود. نور از طریق تاثیر بر هیپو تالاموس تولید هورمون محرک غدد جنسی توسط هیپوفیز را کنترل می کند و در نهایت مسئول کنترل تخمک گذاری در مرغ و اسپرم سازی در خروس می باشد . البته مرغ و خروس در تاریکی یا عدم تغییر محسوس در چرخه روشنایی / تاریکی روزانه نیز می توانند تولید مثل داشته باشند . به عنوان مثال مرغ هایی که در تاریکی مطلق نگهداری شده اند و گله های مادر تجاری که در مناطق استوایی بدون نور مصنوعی پرورش می یابند ، بالغ شده و تخمک گذاری می نمایند . بنا براین تاثیر روشنایی و برنامه نوری بر تولید مثل گله های مادر گوشتی مطلق نیست . متاسفانه تعدادی از مزارع دوره نوری طبیعی 12 ساعت روشنایی : 12 ساعت تاریکی ثابت دارند و تعداد اندکی از آشیانه ها به طور کامل نسبت به نور نفوذ ناپذیر اند . در نتیجه برای اغلب گله های تجاری می باید برنامه نوری تنظیم گردد بطوریکه با اجرای این برنامه نوری چرخه تولید قابل پیش بینی و سن بلوغ جنسی ، تداوم تولید تخم مرغ و باروری کنترل گردد .الف) اصول پایه تحریک نوری پرنده ها بدلیل تاثیر محرک نور بر هیپو تالاموس در مغز ، بین شب و روز تمایز قائل می شوند . انرژی نوری به واسطه های عصبی تبدیل می شود که نهایتاً این واسطه های عصبی موجب ترشح کلیه هورمون های مهم محرکه غدد جنسی از هیپو فیز می شوند .اما در واقع پرنده ها به وسیله کل دوره روشنایی تحریک نمی شوند بلکه به وسیله دو بخش مهم از این دوره تحریک می شوند . پرنده ها به زمان آغاز روشنایی و متعاقب آن به دوره 11 تا 13 ساعت بعد از روشنایی حساس هستند . دوره دوم ، مرحله حساس نوری نامیده می شود و برای ادراک بلند شدن یا کوتاه شدن طول روز توسط پرنده ضروری است . طول روز کوتاه تحریک کننده نیست در حالیکه طول روز بلند موجب آغاز و تداوم تولید و ترشح هورمون هایی می شود که تخمک گذاری یا اسپرم سازی را کنترل می کنند . بنا براین اگر پرنده ها نور را در طی دوره حساس نوری که 11 تا 13 ساعت بعد از شروع طلوع یا روشنایی رخ می دهد دریافت کنند تخمدان یا بیضه آنها فعال می شود . الگوی طلوع / غروب یا روشنایی / تاریکی تنظیم کننده چرخه درونی پرنده است که این چرخه یک ساعت بیولوژیکی است. در شرایط تجاری مرحله حساس نوری تحت کنترل است و زمان مرحله حساس نوری نسبی است و بر طبق ساعت زمانی معمول نیست . اگر در مرحله حساس نوری ، روشنایی باشد ، در این حالت نور اثر تحریک کنندگی بر تولید مثل دارد . اگر چه روشنایی مداوم از زمان طلوع تا غروب به طور طبیعی وجود دارد اما ضروری نیست . بدنبال آغاز تحریک در زمان آغاز روشنایی ، می توان روشنایی را به وسیله دوره های خاموشی قطع کرد . این قضیه اساس برنامه های متناوب نوری است که در مرغ های لگهورن بالغ در آشیانه های بسته مورد استفاده قرار می گیرد ، در این روش دوره روشنایی به جای 17 ساعت روشنایی مداوم ، شامل 17 دوره 45 دقیقه خاموشی 15 دقیقه روشنایی می باشد . هر دو نوع برنامه نوری به یک اندازه در تداوم فعالیت تخمدان موثراند . این برنامه برای مرغ های مادر استفاده نمی شود و شاید این مسئله عدم فرصت کافی برای فعالیت جفتگیری باشد اما عاملی که موجب توسعه این نظریه می شود صرفه جویی در مصرف خوراک و هزینه برق می باشد . تحقیقات انجام شده با بلدرچین ژاپنی نشان داد که هورمون های هیپوفیز پلاسمای پرنده ها در طی 24 ساعت از آغاز تحریک نوری در طول روزهای بلند 2 تا 3 برابر تغییر می کند . اگر چه بدنبال این تحریک تا حدود 14 الی 21 روز تولید تخم مرغ یا منی صورت نگرفت اما تغییر عمده تحریک نوری بر روی نیمچه نابالغ شروع تغییر غیر قابل برگشت در سیستم درون ریز پرنده بود . برای اهداف کاربردی حداقل طول روز تحریک کننده حدود 12 ساعت است و روشنایی بیش از 16 تا 17 ساعت تاثیر چندانی ندارد . معمولاً اگر تحریک اولیه طولانی تر باشد تغییر در تعادل هورمونی بالاتر و بیشترین همزمانی بلوغ در گله را به همراه دارد . بنابراین اگر نیمچه ها و خروس ها وزن ، شرایط و سن ایده آل داشته باشند ، تحریک اولیه طولانی تر ، مطلوب تر خواهد بود . اما اگر در سن خاص ، پرنده ها وزن پائین تر از حد استاندارد یا شرایط بدنی ضعیفی داشته باشند تحریک نوری باید به تاخیر بیافتد. اگر تحریک نوری اولیه بدلیل انتقال پرنده ها به آشیانه های تخمگذاری لازم باشد ، شدت تحریک نوری اولیه باید تا حدی کمتر باشد و تدریجاً متناسب با رشد پرنده افزایش یابد . در حقیقت چرخه روشنایی / تاریکی تغییر در شدت نور است چرا که تاریکی محرک هیپوتالاموس نیست . تغییر شدت نور نیز برای پرنده ها بسیار مهم است به خصوص برای نیمچه هایی که دوره پرورش را در آشیانه های بسته و دوره تخمگذاری را در آشیانه های باز سپری می کنند . تحت این شرایط پرنده ها اغلب در معرض تغییرات شدت نور در طی مرحله روشنایی و خاموشی قرار می گیرند. نکته قابل توجه این است که شدت نور در دوره روشنایی می بایست 10 برابر بیشتر از شدت نور در دوره تاریکی باشد . معمولاً دستیابی به این هدف در آشیانه های باز آسان است زیرا شدت روشنایی نور طبیعی 5 تا 10 برابر بیشتر از نور مصنوعی و شدت نور ماه نیز در حدی است که تمایز بین خاموشی و روشنایی به سادگی صورت می گیرد . اگر چه فرض بر این است که در این آشیانه ها تفاوت شدت روشنایی و خاموشی 10 برابر است . در آشیانه ها ی بسته بندرت تاریکی مطلق حاصل می شود ، البته این مهم ضروری نیست ، مجدداً فرض را بر این می گذاریم که شدت نور در ساعات روشنایی 10 برابر شدت نور در ساعات تاریکی است . با فرض اینکه اصل اولیه یعنی 10 برابر بودن شدت روشنایی نسبت به تاریکی حاصل باشد بنابر این شدت مطلق نور تاثیر اندکی بر روی تولید مثل دارد . در انتقال نیمچه های نابالغ از آشیانه پرورش به آشیانه تخمگذاری نباید شدت نور کاهش یابد . اگر شدت نور در دوره تولید کمتر از 5 لوکس باشد تولید تخم مرغ کاهش می یابد ، احتمالاً علت این است که در دوره تاریکی دستیابی به نور کمتر از 5 لوکس مشکل می باشد . با گذشت زمان مرغ های مادر نسبت به روشنایی سازش پیدا می کنند و این بدین معنی است که فعالیت سیستم آندوکرین کم می شود و میزان ترشح هورمون های محرک غدد جنسی از هیپوتالاموس کاهش می یابد . دلیل عمده کاهش تولید تخم مرغ با افزایش سن مرغ همین مسئله می باشد . گزارشات حاکی از این است که اگر مدت روشنایی پرنده های مسن در سنین بالا افزایش یابد مثلاً 1 ساعت در سن 45 هفتگی به مدت روشنایی افزوده شود ، تداوم تولید آنها بهتر خواهد شد . اکثر گله های مادر در آشیانه های باز نگهداری می شوند بنابر این الگوی طبیعی طول روز : شب ، میزان و دوام تولید تخم مرغ و منی را تحت تاثیر قرار می دهد . الگوی روشنایی تاریکی دو تاثیر عمده روی مرغ های مادر دارد تاثیر اول سن بلوغ جنسی و تاثیر دوم بر طول دوره تخمگذار است . توافق عمومی بر این است که طول روز طبیعی پرنده های نابالغ نباید افزایش یابد همچنانکه بعد از بلوغ مرغ ها و خروس ها نباید طول روز کاهش داده شود . هدف از تدوین برنامه های نوری ، دستیابی به این دو اصل پایه در آشیانه های بسته یا به وسیله نور مصنوعی جهت کنترل چرخه روشنایی / تاریکی در آشیانه های باز می باشد . ب) عملکرد در شرایط نور طبیعی الگوی طبیعی روشنایی / تاریکی بر اساس عرض جغرافیایی متغیر می باشد . در استوا دوره نوری در طول سال به طور ثابت 12 ساعت روشنایی : 12 ساعت تاریکی است و بر اساس این نور طبیعی پایه ، برنامه نوری طراحی می گردد . با افزایش عرض جغرافیایی در شمال یا جنوب الگوی تاریکی / روشنایی در طول سال نوسان پیدا می کند و در عرض جغرافیایی 10 درجه ، تفاوت بلند ترین و کوتاهترین طول روز 1 ساعت است . اما در عرض جغرافیایی 20 ، 30 ، 40 درجه تفاوت ها به ترتیب در حدود 2 ، 4 و 6 ساعت می باشد . با افزایش عرض جغرافیایی پتانسیل بر نامه های نوری مصنوعی جهت کنترل سن بلوغ جنسی افزایش می یابد. به عنوان مثال مرغ های نیوهمشایر در عرض جغرافیایی 30 درجه ،اگر در ماه ژانویه هچ شده باشند انتظار میرود که در شرایط نور طبیعی نسبت به جوجه هایی که در ماه ژوئن هچ شده اند زودتر بالغ شوند زیرا جوجه هایی که در ماه ژوئن هچ شده اند تا زمان بلوغ جنسی با افزایش طول روز طبیعی مواجه هستند . به طور مشابه جوجه هایی که در ماه ژوئن هچ شده اند انتظار می رود که با تاخیر بالغ شوند . چنین تفاوت هایی در بلوغ ، مدیر را برای برنامه ریزی زمان انتقال مرغ های مادر به آشیانه تخمگذاری و همچنین تعیین مقدار خوراک مصرفی در ارتباط با شروع بلوغ جنسی دچار مشکل زیادی می کند . سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا همه مرغ های مادر جدای از سن ، در زمان بلوغ باید وزن یکسانی داشته باشند یا خیر ؟ پاسخ این سوال بلی است اما در حقیقت دستیابی به چنین وزن ثابتی برای پرنده هایی با سن بلوغ متفاوت در عمل مشکل می باشد . از دو حالت ذکر شده در بالا ، بلوغ مرغ های مادر هچ شده در ژانویه بسیار مسئله ساز است زیرا بلوغ زودتر آنها موجب کوچک بودن اندازه تخم مرغ ها به ویژه در 6 تا 8 هفته اول تولید می شود . لوپز و لیسون ( 1992 ) داده هایی از عملکرد 900 هزار مرغ مادر تجاری منتشر نمودند که این گله ها در مکزیک در عرض جغرافیایی 20 درجه نگهداری می شدند بطوریکه هیچگونه کنترلی بر روی نور نبود و نوسان نور طبیعی 11 تا 13 ساعت بود . بعد از سن 18 هفتگی نیمچه ها به آشیانه های تخمگذاری انتقال داده شدند و در ابتدا 14 ساعت روشنایی در روز و بعد در سن 22 هفتگی 16 ساعت روشنایی در روز دریافت کردند . زمانی که انتهای دوره پرورش با افزایش طول روز منطبق می شود بلوغ زودتر نسبت به استاندارد دیده می شود ، حالت شدید در جوجه های مرغ مادر هچ شده در ماه نوامبر که در می ، بالغ می شوند دیده میشود ، این جوجه ها بعد از سن 8 هفتگی با افزایش طول روز مواجه می شوند دیده می شوند . حالت دیگر در جوجه های مادری که در ماه می هچ می شوند دیده می شود بطوریکه قسمت اعظم دوره پرورش این نیمچه ها با کاهش طول روز مواجه شده و در نتیجه این نیمچه ها دیر تر از زمان مورد انتظار بالغ می شوندسن در زمان 5 در صد تولید تخم مرغ در سر تا سر سال تا 22 روز تفاوت دارد . تاثیر نسبتاً کمی بر روی اوج و تداوم تولید مشاهده می شود که به طور عمده بدلیل دانش مدیران از اثر نوسانات فصلی بر عملکرد و اجرای برنامه های مدیریتی متفاوت برای گله هایی که در زمستان یا تابستان هچ شده اند می باشد . بنا براین مدیران مزرعه قادر به پیش بینی تغییرات فصلی در بلوغ و کاهش یا افزایش مقتضی در میزان رشد می باشند ، بطوریکه زمان تولید اولین تخم مرغ منطبق بر وزن بلوغ استاندارد گردد . با افزایش عرض جغرافیایی و پتانسیل تولید تخم مرغ سویه های جدید مرغ مادر اجرای این روش های مدیریتی بسیار مشکل می شود در نتیجه کاهش تولید تخم مرغ مشاهده خواهد شد . آگاهی از تغییرات بلوغ و ارتباط آن با تغییرات فصلی در طول روز ( اثر عرض جغرافیایی ) مزیتی برای مدیر مزرعه مرغ مادر در پرورش نیمچه ها و خروس های جوان می باشد . اما بدیهی است به روش مدیریتی که چنین تغییراتی را در بلوغ جنسی کاهش دهد بسیار سودمند خواهد بود . این مهم با آشیانه بسته و یا بوسیله ثابت نگه داشتن طول روز در طی دوره پرورش پرنده ها در آشیانه های باز حاصل می شود . کنترل بلوغ در آشیانه بسته بسیار ساده است که یکی از مزایای این روش مدیریتی پر هزینه است . پس از سن 3 تا 5 روزگی پرنده ها می توانند تا زمان بلوغ به طور ثابت با 7 تا 10 ساعت نور در روز پرورش پیدا کنند و در نتیجه اثرات فصلی به کلی حذف می شوند .این وضعیت در آشیانه های باز پیچیده تر است البته این شرایط با برنامه های مدیریتی قابل کنترل می باشد و این نظریه که برنامه های نوری برای آشیانه های باز قابل اجرا نیست ناشی از عدم آگاهی این مدیران می باشد . برنامه نوری برای پرورش در آشیانه های باز متناسب با تغییرات فصلی در طول روز قابل تغییر می باشد .هدف از این برنامه ها اجرای طول روز ثابت حداقل از سن 10 تا 20 هفتگی می باشد به طوریکه پرنده ها پیش از سن 21 هفتگی ، یعنی زمان تحریک نوری در معرض افزایش طول روز قرار نگیرند . ج) برنامه های نوری برای نیمچه های در حال رشد به طور کلی پاسخ نیمچه ها به روشنایی تنها با نزدیک شدن زمان بلوغ این پرنده ها اهمیت پیدا می کند . تاثیر عمده تغییر طول روز یا شدت روشنایی پس از 16 تا 18 هفتگی می باشد بی تردید برنامه های نوری برای پرنده های جوانتر تاثیری بر توسعه تولید مثل آنها ندارد . دان و همکاران ( 1990 ) نیمچه های مادر گوشتی کوتوله را در زمانهای مختلف از سن 21 روزگی تحریک نوری کردند . این نیمچه ها جیره های متداول دریافت نمودند ، بدنبال تحریک نوری از سن 15 هفتگی ، افزایش در وزن تخمدان ، 14 روز پس از تحریک نوری ایجاد شد اما در نیمچه های جوان چنین افزایش وزنی در تخمدان دیده نشد . در صورتی که انرژی جیره با 10 درصد روغن ذرت تغییر پیدا کرد ( انرژی جیره از 2770 به 3350 کیلو کالری در کیلوگرم رسید ) پاسخ تخمدانی در نیمچه ها در سن 7 و 11 هفتگی مشاهده شد . جالب توجه است که نیمچه هایی که وزن آنها 500 گرم بود و در سن 7 هفتگی تحریک نوری شده و خوراک حاوی روغن ذرت مصرف نمودند نسبت به نیمچه هایی که وزن آنها 1380 گرم و در سن 19 هفتگی تحریک نوری شده بودند سطح هورمون L H بالاتری داشتند .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت

  • خرید ارزان فایل اثزات نور در طبیعت
  • حرید ارزان اثزات نور در طبیعت
  • حرید ارزان اثزات نور در طبیعت
  • تحقیق در مورد اثزات نور در طبیعت
  • پاورپوینت انسان طبیعت معماری با بررسی بحران طبیعت و انواع ارتباط بین انسان و طبیعت
  • پاورپوینت انسان طبیعت معماری با بررسی بحران طبیعت و انواع ارتباط بین انسان و طبیعت
  • پاورپوینت طراحی با طبیعت انسان طبیعت معماری
  • پاورپوینت جامع و کامل با عنوان طبیعت الهام بخش ترین مکان انسان طبیعت معماری
  • پتورپوینت کامل با عنوان طراحی با طبیعت انسان طبیعت معماری
  • پروژه انسان طبیعت معماری (تاثیر طبیعت بر معماری شیراز)
  • پاورپوینت انسان ، طبیعت ، معماری الگوبرداری سازه ای از طبیعت
  • پروژه پاورپوینت انسان طبیعت معماری با موضوع طراحی با طبیعت
  • پاورپوینت انسان، طبیعت و معماری: الگوبرداری سازه ای از طبیعت
  • پاورپوینت انسان، طبیعت و معماری: الگوبرداری سازه ای از طبیعت
  • پروژه پاورپوینت انسان طبیعت معماری با موضوع الگوبرداری سازه ای از طبیعت
  • دانلود پاورپوینت انسان، طبیعت و معماری با موضوع تاثیر طبیعت بر معماری
  • پاورپوینت بررسی بحران طبیعت و انواع ارتباط بین انسان و طبیعت
  • پاورپوینت درباره طبیعت هند(اسلاید طبیعت هندوستان)
  • دانلود پاورپوینت انسان، طبیعت، معماری با موضوع انسان، طبیعت و ساختمان
  • دانلود پاورپوینت انسان، طبیعت، معماری با موضوع طراحی با طبیعت
  • پاورپوینت طراحی با طبیعت , معماری ارگانیک – پاورپوینت انسان , طبیعت معماری
  • پاورپوینت انسان، طبیعت و معماری: الگوبرداری سازه ای از طبیعت
  • پاورپوینت جامع با عنوان طبیعت موجی نور
  • پاورپوینت انسان طبیعت معماری با عنوان نور در معماری
  • پاورپوینت طبیعت موجی نور
  • خرید فایل پاورپوینت با عنوان انسان طبیعت معماری با موضوع رود
  • پاورپوینت با موضوع فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ”,
    پاورپوینت با موضوع
    پاورپوینت با موضوع “فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: .zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 25275 تومان

    بخشی از متن:
    پاورپوینت با موضوع “فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ” پاورپوینت فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ   این فایل حاوی پاورپوینت با موضوع “فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ” بوده و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد   فهرست موضوعات بیوگرافی ادوارد دمینگ شیوه تفکر فلسفه دمینگ درك‌ فلسفه مديريت‌ دمينگ‌ نيازمند درك‌ چهار قاعده‌ كلي‌ است‌ باورهای اشتباه مديران و جامعه غرب و راهكارهای فلسفه دمينگ هفت‌ بيماری‌ مرگبار مديريت‌ موانع‌ سر راه‌ مديريت‌ ها سه‌ كليد ارتقاي&z …

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • پروژه دانشجویی انواع قالب بندی”,
    پروژه دانشجویی
    پروژه دانشجویی “انواع قالب بندی”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: .zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 142502 تومان

    بخشی از متن:
    پروژه دانشجویی “انواع قالب بندی” در این مجموعه که بصورت فایل pdf در 29 صفحه می باشد ، بطور مختصر و مفید به تعریف قالب و انواع قالب بندی پرداخته شده است. …

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • پروژه دانشجویی مشخصات فنی سد کارون 4″,
    پروژه دانشجویی
    پروژه دانشجویی “مشخصات فنی سد کارون 4”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: .zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 206929 تومان

    بخشی از متن:
    پروژه دانشجویی “مشخصات فنی سد کارون 4” در این مجموعه که بصورت فایل pdf در 39 صفحه تهیه و تنظیم شده است ، ابتدا به تعریف سد و انواع آن ، چگونگی تهیه طرح و مطالعات توجیهی مربوطه به یک سد خاص و سپس بصورت موردی به مشخصات فنی سد کارون 4 و در نهایت به توضیح موارد مهم و پرکاربردی که در روند اجرای یک پروژه سدسازی موثر است پرداخته شده است.  …

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • پاورپوینت با موضوع اصول کار تیمی”,
     پاورپوینت با موضوع
    پاورپوینت با موضوع “اصول کار تیمی”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 36400 تومان

    بخشی از متن:

    پاورپوینت با موضوع “اصول کار تیمی”

     

    دانلود پاورپوینت با موضوع اصول کار تیمی، در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

     

    سازگاری و انطباق پذيری

    بازيگران سازگار و انعطاف‌پذير تيم

    همکاری

    چهار تحولاتی که بايد رخ دهد تا همكاري اعضاي تيم همدلانه شود

    تعهد پذيری

    برقراری ارتباط

    لياقت و کفايت

    قابليت اعتماد

    انضباط

    توان افزائی

    اشتياق

    هدف

    رسالت

    چهار ويژگي افرادی که خود را متعهد مي دانند

    آمادگی

    ارج نهادن

    يادگيری

    از خود گذشتگی

    مشکل گشائی

    کوشش و جديت

     

    توضیحات:

    این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع” اصول کار تیمی” می باشد که در حجم 30 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس مدیریت رفتار سازمانی و  مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • پاورپوینت با موضوع فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ”,
     پاورپوینت با موضوع
    پاورپوینت با موضوع “فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 36400 تومان

    بخشی از متن:

    پاورپوینت فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ

     

    این فایل حاوی پاورپوینت با موضوع “فلسفه مدیریت به روش ادوارد دمینگ” بوده و دارای 28 اسلاید قابل ویرایش می باشد

     

    فهرست موضوعات

    بیوگرافی ادوارد دمینگ

    شیوه تفکر

    فلسفه دمینگ

    درك‌ فلسفه مديريت‌ دمينگ‌ نيازمند درك‌ چهار قاعده‌ كلي‌ است‌

    باورهای اشتباه مديران و جامعه غرب و راهكارهای فلسفه دمينگ

    هفت‌ بيماری‌ مرگبار مديريت‌

    موانع‌ سر راه‌ مديريت‌ ها

    سه‌ كليد ارتقاي‌ كيفيت‌

    سه‌ نوع‌ كيفيت‌

    اصول‌ چهارده‌گانه‌ دمينگ‌

     

     

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • پاورپوینت با موضوع الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران در حوادث و سوانح غیر مترقبه”,
     پاورپوینت با موضوع
    پاورپوینت با موضوع “الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران در حوادث و سوانح غیر مترقبه”
    فرمت فایل دانلودی: .zip
    فرمت فایل اصلی: zip
    حجم فایل: 0
    قیمت: 36400 تومان

    بخشی از متن:

    پاورپوینت با موضوع “الزامات و نیازمندیهای مدیریت بحران در حوادث و سوانح غیر مترقبه”

     

     

    این فایل حاوی پاورپوینت با 64 اسلاید قابل ویرایش می باشد

     

     

    فهرست موضوعات

    الزامات مدیریت سوانح و حوادث شامل چه موضوعاتی می شود ؟

    آمار حوادث و سوانح در جهان

    آمار حوادث و سوانح در ایران

    تعریف سانحه

    تعريف مديريت حوادث و سوانح

    چرخه مديريت حوادث و سوانح

    موضوعات مرتبط با مدیریت سوانح وحوادث

    نمونه برخی از قوانین مورد نیاز

    نیازها و الزامات آموزشی

    نمونه عناوین ساختاری سازمان مدیریت بحران در مرحله واکنش

    برخي از اتفاقاتي كه مي توانند بطور مستقيم بر اثر وقوع حوادث بروز نمايند

    برخي از اتفاقاتي كه مي تواند بعنوان آثارجانبي حادثه بروز نمايد

    در مرحله واكنش، اقدامات درچهار مقطع به شرح ذيل انجام ميشود

    موضوعات کلی مرتبط با مدیریت بحران

    وظايف عمومي و مشترك دستگاههاي دولتي در زمينه مديريت بحران

    شناسايي و احصاء نقاط ضعف و قوت و همچنین فرصتها و تهدیدات

    موضوعات مديريتي

    پيش بيني و بستر سازي

    طرح‌ها و روش‌ها

    ساختار و سازمان

    علمي ، آموزشی ، تحقيقاتي و پژوهشی

    نيروي انساني

    تجهيزات و امكانات

    تأسيسات

    پشتيباني

    پيشگيري

    فعاليت هاي امدادي

    فعاليت هاي پاك سازي

    كنترل

    مباحث بهداشتي ، درماني و محيط زيستي

    خدمات اجتماعي

    خدمات روحي ، رفاهي و فرهنگي

    امنيتي ، انتظامي و نظامي

    اطلاع رساني و ارتباطات

    نمونه برگه ها  (فرم ها)  و نرم افزارهاي مور نياز

     

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

     

    دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
  • پاورپوینت جامع با عنوان نور و بازتاب نور
  • پاورپوینت جامع با عنوان پاورپوینت فصل 4 فیزیک اول نور و بازتاب نور
  • پاورپوینت جامع با عنوان پاورپوینت فصل 4 فیزیک اول دبیرستان نور و بازتاب نور
  • پاورپوینت جامع با عنوان آشنایی با نور و بازتاب نور
  • پاورپوینت با عنوان فصل 14 نور، بازتاب و شکست نور
  • پاورپوینت اموزشی علوم هشتم l فصل 14 و 15 نور و شکست نور
  • خرید ارزان وجود آب و اهمیت آن در طبیعت 16 ص