عمومی و متفرقه · می 9, 2024 0

خرید ارزان 20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص

خرید ارزان 20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص

دانلود خرید ارزان  20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص

خرید ارزان 20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص خرید ارزان 20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص

——-

خرید ارزان  20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص

خرید ارزان 20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 140
قیمت: 25000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 16 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

20 روش برای کاهش استرس در زندگی روزانه حتماً تا به حال تشخیص داده اید که استرس موضوعی شخصی است.آنچه برای فردی تحمل ناپذیر و طاقت فرساست ممکن است برای دیگری موجب موفقیت شود؛ اما فارغ از اینکه چه عاملی استرس را در فرد ایجاد می کند، هر کسی می تواند یاد بگیرد که این فشار را از خود دور سازد.مقاله زیر به 20 روش برای کاهش استرس پردا خته است و سعی می کند ما را برای حفظ آرامش و خونسردی در زندگی آماده تر سازد. در اینجا راه حل های غلبه بر ترس و خشم در زندگی روزانه را مرور می کنیم.خودتان سرنوشت را رقم بزنیدیادآوری این نکته به خودتان می تواند به شما کمک کند که حتی در موقعیت های فوق العاده استرس زا، خونسردی خود را حفظ کنید. سعی نکنید نقش اول نمایشی غم انگیز را بازی کنید. وقتی مشکلی استرس زا پیش می آید به خودتان بگویید: دنیا به آخر نرسیده! این کار به شما کمک می کند تا بر اوضاع تسلط یابید.با دیگران به توافق برسیدقبول کنید که شاید همیشه به چیزی که می خواهید نرسید؛زیرا این پذیرش استرس را کاهش می دهد.جسور باشید نه ستیزه جوتفاوت بسیاری بین جسارت و ستیزه جویی وجود دارد. با این حال اغلب افراد این دو را با هم اشتباه می کنند. برای حفظ جسارت نیازی به بالا بردن صدا یا پررویی نیست تفاوت این دو را از یکدیگر تشخیص دهید و به این ترتیب از استرس خود بکاهید.برای خود ارزش قائل شویداین مهم ترین نکته در کنترل استرس است. معنایش این است که یاد بگیرید به دیگران اجازه ندهید که شما را گول بزنند، تهدید کنند. اگر نمی دانید که چگونه با این مشکل روبه رو شوید از افرادی که آنها را تحسین می کنید، کمک بگیرید. دقت کنید که آنها چگونه بر اوضاع تسلط پیدا می کنند و به چه نحو با آنچه شما دشوار می دانید کنار می آیند.صادق و درستکار باشیدبه خصوص در مورد احساسات خود بیاموزید از کاه کوه نسازید. به طور مثال اگر با بهترین دوست خود اختلاف نظر پیدا کردید کار را به عصبانیت بیش از حد نکشانید.جمله خونسرد باش را پیش خودتان تکرار کنیدوقتی که احساس ترس یا استرس می کنید این جمله را نه با صدای بلندبلکه در ذهن خود تکرار کنید. چندین بار تکرار این جمله به آرامی واقعاً به شما کمک می کند تا خونسردی خود را حفظ کنید. کلمه نه را بر زبان آوریدافرادی که نمی توانند به دوستان و خانواده خود «نه» بگویند، کسانی هستند که به سادگی دچار استرس می شوند زیرا برای خود فرصت یا شرایط مناسب را فراهم نمی کنند. آموختن اینکه چگونه پاسخ منفی بدهید راه بسیار خوبی است برای اینکه ه خودتان اطمینان بخشید.به خود فرصت بیشتری بدهیدمدیریت زمان راه حلی ضروری در بازی استرس است قبل از اینکه هر شغل مهم یا کار بزرگی را بپذیرید، ببینید که چگونه می توانید برای زمانی که دراختیار دارید به نحو احسن برنامه ریزی کنید تا بدون عجله به همه کارهای خود برسید.استراحت کنیدیکی از عوامل بسیار مهم برای کاهش استرس رسیدن به آرامش است. راه حل اصلی برای رسیدن به آرامش کامل این است که ذهن خود را از هر چیز دیگری خالی کنید.تنفس صحیح را فراموش نکنیدوقتی دچار استرس می شویم، فراموش نکنیم که به نحو صحیح تنفس کنیم و در چنین حالتی باید نفس های عمیق بکشیم تا ضربان قلب شدت نیابد و میزان اکسیژن خون کم نشود و برای نشان دادن عکس العمل سریع و مناسب در لحظه های استرس آمیز، سه نفس عمیق بکشید و سپس وارد عمل شوید.قبل از درگیر شدن صبر کنیدوقتی که دچار استرس و عصبانیت هستید به سادگی کنترل خود را از دست می دهید، به همین دلیل قبل از اینکه چیزی بگویید به آرامی تا شماره 10 بشمارید. این کار به شما امکان می دهد قبل از حرف زدن فکر کنید و به این ترتیب بر موقعیت استرس زا چیره شوید.به کارهای خود نظم و ترتیب ببخشیدیکی از دلایل اصلی ایجاد استرس، رعایت نکردن نظم و ترتیب است. درصورتی که خاطره بدی در ذهنتان باقی مانده آنها را بنویسید. عادت کنید که هر روز هر کاری را که مجبور به انجام دادن آنها هستید، یادداشت کنید. به این ترتیب آن کارها را فراموش نخواهید کرد.زمان نگرانی خود را محدود کنیداوقات نگرانی خود را محدود کنید و این قانون را برای خود بگذارید که به هر شکلی فقط 20 دقیقه فکر کنید اگر بعد از گذشت این مدت هیچ راه حلی پیدا نکردید به خودتان استراحت دهید و بعداً دوباره به موضوع برگردید.صبح ها در باره مشکل خود فکر کنیدنگرانی درباره استرس هایتان در طول شب بسیار بد است زیرا اولاً شما خیلی خسته تر از آن هستید که بتوانید تفکر درستی داشته باشید و ثانیاً این افکار شما را بی خواب می کند.تصمیم بگیرید که صبح ها مشکل خود را حل کنید.اگر در طول شب خوابتان نمی برد نگرانی خود را روی کاغذ بنویسید و ببینید که تا چه اندازه به شما آرامش می دهد.بیشتر ورزش کنیدورزش باعث ترشح مسکن های طبیعی اندروفین ها در بدن می شود که شما را سرحال می کند و هفته ای سه روز ورزش کنید آن هم به مدت 20 دقیقه خستگی و اضطراب را از شما دور می کند.به حرف های دیگران گوش دهیدشاید این حرف عجیب و غریب به نظر برسد اما هیچ یک از ما به اندازه کافی به حرف های دیگران گوش نمی کنیم، به همین دلیل همیشه اکثر ما دچار سوءتفاهم می شویم. در این حالت خونسردی خود را حفظ می کنیم و موقعیت را عاقلانه می سنجیم و راه حلی مناسب پیدا می کنیم.به اندازه کافی بخوابیدهر فرد باید 8 ساعت در روز بخوابد. اگر بیشتر یا کمتر از این مقدار بخوابید نه تنها نسبت به تاثیرات استرس حساسیت بیشتری از خود نشان می دهید بلکه تمام روز دچار تندخویی می شوید.رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیریدخوردن بیش از حد غذاهایی که قند زیاد و ارزش غذایی اندکی دارند، باعث می شود تا میزان قند موجود در بدن به سرعت افزایش پیدا کند. باید این مقدار قند را کاهش داد و به تعادل درآورد و برای این کار باید مقدار زیادی میوه و سبزی بخوریم.به مدت 2 دقیقه در برابر وحشت خود مقاومت کنیداوقاتی هست که کنترل خود را از دست می دهید و دچار وحشت می شوید. دو دقیقه به خودتان فرصت دهید ، نفس عمیق بکشید و سپس پیش خودتان بگویید: من می توانم این کار را انجام دهم و اگر هم نتوانستم دنیا به آخر نمی رسدو زندگی ادامه دارد.استرس”، اصطلاحا به 2 دسته ی “خوب” و “بد” تقسیم بندی می شود، چرا که اصل استرس، واکنش طبیعی و خودکار بدن برای آماده کردن ما جهت انجام کارهای فوری و ناگهانی است. آن چیزی که باعث می شود استرس، بد یا خوب باشد، این است که این پاسخ خودکار بدن، بیش از حد باشد یا نباشد. به هر حال، داشتن درجاتی از استرس به فرد کمک می کند فعالیت هایی را که باید انجام دهد، به نحو بهتری به سرانجام برساند. در این نوشته در صددیم تا به این موضوع که آیا “استرس”، به خودی خود می تواند نقشی در موفقیت فرد در زندگی، کار، تحصیل و … داشته باشد، بپردازیم.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان 20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان 20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود خرید ارزان 20-روش-برای-کاهش-استرس-در-زندگی-روزانه-18-ص