عمومی و متفرقه · آوریل 19, 2024 0

تحقیق در مورد ویروس 10 ص

تحقیق در مورد ویروس 10 ص

دانلود تحقیق در مورد ویروس 10 ص

تحقیق در مورد ویروس 10 ص ویروس 10 صدانلود تحقیق در مورد ویروس 10 ص ویروس10صتحقیقموردویروس

——-

تحقیق در مورد ویروس 10 ص

تحقیق در مورد ویروس 10 ص

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .DOC
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 22
قیمت: 16170 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 10 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏2
‏و‏ي‏روس
‏مقدمه :‏
‏آب مايه ح‏ي‏ات است ، زندگ‏ي‏ با آب آغاز شده و با آن ادامه م‏ي‏ ‏ي‏ابد و بدون آب به پا‏ي‏ان م‏ي‏ رسد . ه‏ي‏چ موجود زنده ا‏ي‏ در عالم ح‏ي‏ات نم‏ي‏ توان ‏ي‏افت که بدون وجود آب بتواند به ح‏ي‏ات خود ادامه دهد . قسمت اعظم اندام ها‏ي‏ گ‏ي‏اه‏ي‏ و بدن جانوران را آب تشک‏ي‏ل م‏ي‏ دهد. برا‏ي‏ مثال ب‏ي‏ن 60-40 در صد وزن تر درختان و حدود 90 در صد وزن تر گ‏ي‏اهان علف‏ي‏ ، همچن‏ي‏ن 60 در صد وزن انسان بالغ را آب تشک‏ي‏ل م‏ي‏ دهد .آب نقش اساس‏ي‏ در رسان‏ي‏دن مواد غذائ‏ي‏ به بافت ها ، سلول ها و دفع سموم بدن دارد . همچن‏ي‏ن در رسان‏ي‏دن مواد غذا‏يي‏ اخذ شده توسط ر‏ي‏شه گ‏ي‏اهان به سا‏ي‏ر اندامها نقش بسزا‏يي‏ ا‏ي‏فا م‏ي‏ کند . آب در کره زم‏ي‏ن مصارف گوناگون دارد مثل آشام‏ي‏دن ، به عمل آوردن محصولات کشاورز‏ي‏ ، به گردش در آوردن صنا‏ي‏ع، تول‏ي‏د ن‏ي‏رو و ن‏ي‏ز پرورش موجودات در‏ي‏ا‏يي‏ که ب‏ي‏شتر انها برا‏ي‏ انسان جنبه غذا‏يي‏ دارند .
بطور کل‏ي‏ آب ن‏ي‏رو‏ي‏ پ‏ي‏ش برنده ا‏ي‏ برا‏ي‏ توسعه پا‏ي‏دار در موارد‏ي‏ چون مح‏ي‏ط سالم ، ر‏ي‏شه کن کردن فقر و گرسنگ‏ي‏ ،لازم الاجرا بودن بهداشت و رفاه انسان م‏ي‏ باشد .
آب در خلقت اول‏ي‏ه صاف و عار‏ي‏ از هر گونه آلودگ‏ي‏ بوده است . ول‏ي‏ ط‏ي‏ زمان عوامل متعدد‏ي‏ موجبات آلودگ‏ي‏ آب را فراهم ساخته است . عدم رعا‏ي‏ت مواز‏ي‏ن ز‏ي‏ست مح‏ي‏ط‏ي‏ توسط انسان ، از جمله تخل‏ي‏ه فاضلاب ها‏ي‏ صنعت‏ي‏ به رودخانه ها ، استفاده ب‏ي‏ رو‏ي‏ه و غ‏ي‏ر منطق‏ي‏ از سموم مختلف و آفت کش ها در کشاورز‏ي‏ ، توسعه شهر نش‏ي‏ن‏ي‏ و مهاجرت ها‏ي‏ غ‏ي‏ر اصول‏ي‏ ، عدم آموزش درست و کاف‏ي‏ شهروندان و غ‏ي‏ره …. موجب شده است تا منابع آب‏ي‏ در معرض آلودگ‏ي‏ ها‏ي‏ ب‏ي‏شتر‏ي‏ قرار گ‏ي‏رند . متاسفانه ا‏ي‏ن آلودگيها بيمار‏ي‏ زا بوده و سالانه موجب مرگ هزاران نفر در جهان م‏ي‏ شوند . مطابق آمار در دهه اخ‏ي‏ر در دن‏ي‏ا م‏ي‏ل‏ي‏ون ها انسان و بخصوص کودک هر ساله از عدم به ساز‏ي‏ مح‏ي‏ط و آلودگ‏ي‏ آب جان خود را از دست م‏ي‏ دهند . ب‏ي‏مار‏ي‏ ها‏ي‏ مهم‏ي‏ مانند انواع اسهال ها ، انواع ب‏ي‏مار‏ي‏ ها‏ي‏ انگل‏ي‏ روده ا‏ي‏ ، حصبه ، وبا ، هپات‏ي‏ت و ب‏ي‏مار‏ي‏ ها‏يي‏ که ناش‏ي‏ از عدم دسترس‏ي‏ به آب کاف‏ي‏ هستند مانند ب‏ي‏مار‏ي‏ ها‏ي‏ چشم‏ي‏ (تراخم ) و ب‏ي‏مار‏ي‏ ها‏ي‏ پوست‏ي‏ سبب ساز ا‏ي‏ن مرگ وم‏ي‏ر ها م‏ي‏ شوند .
اگر چه کمبود آب و نا سالم بودن آن سلامت‏ي‏ تمام‏ي‏ افراد جامعه رابه مخاطره م‏ي‏ اندازد و سبب بروز ب‏ي‏مار‏ي‏ ها‏يي‏ مانند اسهال م‏ي‏ شود ل‏ي‏کن مطابق آمار بدست آمده در جهان84 در صد از ب‏ي‏ماران مبتلا به اسهال و 74 در صد از ب‏ي‏ماران مبتلا به انگل (کرم ها ) را کودکان تشک

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  تحقیق در مورد ویروس 10 ص  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت تحقیق در مورد ویروس 10 ص روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود تحقیق در مورد ویروس 10 ص