عمومی و متفرقه · آوریل 20, 2024 0

خرید ارزان ابا عبدالله

خرید ارزان ابا عبدالله

دانلود خرید ارزان ابا عبدالله

خرید ارزان ابا عبدالله , خرید , ارزان , ابا , عبدالله ,

——-

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : وورد<br>نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 13 صفحه<br><br> قسمتی از متن Word (..docx) :<br><br>ابا عبدالله نهضتی کرده است فوق العاده با عظمت و ترس
دو تعریف معنوی در هدف امام حسین (ع):
امام حسین می گوید. من نهضت کردم برای امر به معروف برای اینکه این را زنده نگه دارم برای اینکه با مفاسد مبارزه کنم ، نهضت اسلامی است ،ما آمده ایم یم چیز دیگری گفتیمو دو تا تحریف معنوی در اینجا ذکر کردیم. یک جا گفتیم حسین بن علی قیام کرد که کشته شد . برای اینکه گناهان ما آفریده شود. ، حالا بپرسند ،آفرین در کجاست؟ خود حسین چنین چیزی گفت؟ پیغمبر گفت ؟ چنین حرفی را چه کسی گفت؟ می گوییم ما به این حرفها چکار داریم. امام حسین کشته شد. برای اینکه گناهان ما بخشیده شود. نمی دانیم که این فکر را ما از دنیای مسیحیت گرفته ایم.
ملت مسلمان خیلی چیزها را نداشته از دنیای مسیحیت بر ضد اسلام گرفت. یکی همین هست. یکی از اصول معتقدات مسیحی سالم (به) صلیب رفتن مسیح است. برای اینکه قادر نمی باشد. الان «الفادی» لقب مسیح است و این از نظر مسیحیت جز متن مسیحیت است.
می گویند عیسی به دار رفتن عیسی کفاره گناه امت شد یعنی گناهان خودشان را به حساب عیسی می گذاشتند. تحریف معنوی دومی که از نظر تفسیرو توجیه حادثه کربلا رخداد این بود که گفت «می دانید چرا امام حسین رفت و کشته شد. یک دستور خصوصی فقط برای او بود و به او گفتند . برو خودت را به کشتن بده. معلوم است اگر یک چیزی خصوصی باشد دیگر قابل پیروی نیست. اگر بگویند حسین چنین کرد. تو چنین کن. می گویند»
حسین از یک دستور کلی و عمومی است ، مربوط نیست.
از اینجا نا حادثه را از نظر اثر فید داشتن عقیم کردیم ، خیلی به نظر کوچک می آید که بگویند. دستور خصوصی بود. ولی می گوییم وقتی گفتی دستور خصوصی ،معنایش این است که دستورهای عمومی در این زمینه ها کافی و وافی نیست. یعنی اگر دستور خصوصی نمی رسید ، اسلام دستوری نداشت که بگویند در چنین شرایطی باید حرکت و قیام کرد ، بلکه اسلام می گفت، هر چه به نظرتان می رسد ، عمل کنید ،این خیانتی است به حسین بن علی آیا ضیافتی از این بالاتر هم در دنیا صورت گرفته است ، تحریف معنوی که در حادثه عاشورا صورت گرفته از آن تحریفات لفظی صد درجه خطرناک تر است.
در تعریف لفظی یکی می گوید من حدس می زنم عاشورا 72 ساعت بوده و بعد هم تاکید دارد که هفتاد و دو ساعت بود ،آنکه می گوید سیصد هزار نفر را حسین بن علی گشت و از این دروغها این هدفها برای حسین بن علی آنقدر خطر ندارد خطر ندارد که این تحریفهای معنوی خطرناک است. پس ما آمدیم نهضت حسین بن علی را که خود هدف و منظوری داشته است ،تحریف کردیم. پس چنین حادثه ای را باید زنده نگه دات ، حادثه ای کهک جمعیت هفتاد و دو نفری از نظر روحی یک جمعیت سی هزار نفری را شکست دارند ، چطور شکست دارند؟ اولاً با اینکه دراقلیت بودند و کشته شدنشان قطعی بود. یک نفر از اینها به دشمن ملحق نشد ، اما از این سی هزار نفر به اینها ملحق شدند ، یکی از سردارانشان حربن یزید ریاحی و سی نفر دیگر این دلیل بر این است که از نظر روحی اینها بوده اند و آنها بافته اند.
عمر سعد در کربلا کارهایی کرده است که دلیل بر شکست روحی خودش است ، تاریخ را بخوانید ،چرا در کربلا و اینها از جنگ تن به تن پرهیز داشتند ؟ اول حاضر شدند ، طبق معمولی که در آن دوره ها بوده است.
یک نفر از این طرف می رود ،یک نفر از آن طرف می آید ، چند نفر که آمدند با حسین مبارزه کردند ،اینقدر به اینها نیروی روحی دادندکه عمربن سعد دستور داد ، جنگ تن به تن متوقف شد.
ادبیات « عاشورایی » تاثیر گذار و پر مخاطب است
شعر و داستان عاشورایی ، شاخه ای جدی از ادبیات مذهبی و دینی ماست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه اهالی فرهنگ و ادب قرار گرفت . در این مطلب سخنان 2 شاعر و نویسنده در این زمینه گردآوری شده اسن که با هم می خوانیم .
محمد علی سپانلو – شاعر و مترجم ادبیات :
شعر عاشورایی گونه ای جدی از شعر معاصر است .
متاسفانه ادبیات مذهبی از تحقیقات تاریخی فاصله گرفته است و به اطلاعات کلیشه ای و بعضاً غیر موثق بسنده می شود .
صریحاً می گوییم که با تکیه به اطلاعات ناقص که مداحان از واقعه عاشورا می دهند نمی توان شعر خوب گفت .
این شاعر با اشاره به تاریخ شعر آیینی عنوان کرده است : از مرحوم محتشم کاشانی با اثر ماندگارش در زمینه عاشورا که بگذریم کسانی مانند « عارف » و تنی چند از شعرا در دیوان های خود از این واقعه و سایر دینی گفته اند ، اکنون نیز به طور قطع اشعاری با این حال و هوا هست که در فرصتی دیگر میتوان درباره شان بیشتر حرف زد.
اگر شاعر و نویسنده به موضوعی که انتخاب می کند. اعتقاد جدی و عمیق داشته باشد. حتماً اثری قابل قابل توجه ارائه خواهد شد ، در زمینه آثار دینی و آیینی نیز این نکته صادق است.
وی با بیان این که پادشاهان صفویه به شعرای زمان خود می گفتند «برای اهل بیت (ع) شعر بگویید و پاداش خود را از خود آنان طلب کنید» تصریح کرد:
ادبیات دینی باید از درون فرد بجوشد ، نه اینکه از او خواسته شود که در این زمینه به خلق اثر بپردازد.
سپانلو که به زودی رمانی از سرگذشت " ملک اشعرای بهار " را برای دومین بار منتشر می کند. گفت: اگر شاعر و نویسنده به موضوعی که انتخاب می کند. اعتقاد جدی و عمیق داشته باشد. حتماً اثری قابل توجه ارائه خواهد شد. در زمینه آثار دینی و آیینی نیز این نکته صادق است.,

 

برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان ابا عبدالله  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان ابا عبدالله روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود خرید ارزان ابا عبدالله