عمومی و متفرقه · آوریل 20, 2024 0

خرید ارزان 1داده-کاوی-19-ص

خرید ارزان 1داده-کاوی-19-ص

دانلود خرید ارزان 1داده-کاوی-19-ص

خرید ارزان 1داده-کاوی-19-ص , خرید , ارزان , 1داده-کاوی-19-ص ,

——-

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : وورد<br>نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 31 صفحه<br><br> قسمتی از متن Word (..docx) :<br><br>داده کاوی
مقدمه:
جهان پیرامون ما سرشار از داده ها و اطلاعات گوناگون می باشد. برای پیش بینی گرایشات و جریان های آتی و به منظور اتخاذ تصمیم گیری بهتر در زمینه علوم، تکنولوژی ، صنعت، بازار وغیره.
انسان همواره با اشتیاقی حریصانه به دنبال کشف دانش از این موداب داده ها بوده است. قدیمی ترین دست نوشت ها کشف شده بر روی لوح های گلی مربوط به چهار قرن قبل از میلاد مسیح می باشد. با ساخت کاغذ داده های فراوانی بر روی هزاران جلد کتاب وسایر مستندات دیگر وغیره شد.
توامروزه نیز با افزایش روز افزون کاربرد کامپیوتر ها حجم عظیمی از داده ها دیسک های سخت را به صورت اطلاعات دیجیتالی پر کرده اند. با دراختیار داشتن حجم عظیم داده ها مساله اصلی چگونگی یا فتن جمع آوری و به کارگیری روش هایی است که بتوان آنها را در کشف دانش از داده ها و به کارگیری دانش کشف شده در موارد مختلف به کار گرفت.
اگر چه در دهه های اخیر زمینه جدید با عنوان داده کاوی به رواج یافته است ولی عملکردها و وظایف این علم مثل دسته بندی و جداسازی، از سالها پیش وجودداشته و به کار گرفته می شده اند. با توجه به اینکه هدف داده کاوی کشف الگوهای ناشناخته از داده ها می باشد روش های این علم از آموزش ماشین،هوش مصنوعی، آمار وغیره مشتق شده اند. با گسترش این علم روش های داده کاوی در زمینه هایی خارج از علوم کامپیوتر وهوش مصنوعی همچون دنیای تجارت وخطوط مونتا کارخانه ها نیز به کار گرفته شد.
بدین ترتیب قابلیت های داده کاوی در زمینه هایی چون افزایش رقابت در بازار تجاری تشخیص کلاه برداری، تشخیص بیماریها با توجه به مدارک پزشکی وغیره نیز مورد آزمایش قرار گرفت و به اثبات رسید.
معمولا در یک سیستم داده کاوی قابلیت هایی به منظور جمع آوری ذخیره سازی دسترسی پردازش و نهایتا توصیف ونمایش مجموعه های داده ای در نظر گرفته شود. جنبه های مختلف داده کاوی را میتوان به صورت مجزا مورد بررسی قراردارد. اگر چه جمع آوری وذخیره سازی اطلاعات در داده کاوی فوقالعاده با اهمیت می باشند ولی گاها این دو مورد را جز وظایف داده کاوی به شمار نمی آورد. در این میان افزونگی وگاها نامربوط بودن اطلاعات موجود در مجموعه های داده ها کاوی فوق العاده با اهمیت می باشند ولی گاها این دو مورد جزء وظایف داده کاوی به شمار نمی آورد. در این میان افزودگی وگاها نامربوط بودن اطلاعات موجود در مجموعه های داده ها وهمچنین قالب های ناسازگار مجموعه های داده ای جمع آوری شده را میتوان از جمله عواملی برشمرد که روند داده کاوی را با مشکل مواجه می کنند وحتی ممکن است باعث به وجود آمدن مسیرهای جستجوی گمراه کننده یا پایین آوردن کیفیت نتایج داده کاوی شوند. این مسائل وقتی بروز می دهند که افرادی که وظایف جمع آوری وپردازش کاویدن اطلاعات را بر عهده دارنددر یک گروه وکنار هم کارنکننده که در بسیاری از موارد راههای جمع آوری شده از ابتدا به منظور داده کاوی فراهم نشده اند.
داده کاوی اصول وروش کار:
عملیات داده کاوی را به صورت های مختلفی می توان دسته بندی کرد.در این متن ما به بررسی روش کار و روندعملیات در داده کاوی می پردازیم ودسته بندی این عملیات را به صورت پیش پردازش داده ها مدل سازی داده کاوی وتوصیف دانش مورد مطالعه قرار میدهیم شکل 1 عملیات پیش پردازش داده ها را میتوان شامل حذف نوفد انتخاب مشخصه ها، افراز داده ها، تبدیل داده ها، الحاق داده ها، پردازش داده های مفقود کاهش اندازه داده وغیره در نظر گرفت. در ادامه به بررسی بخش های مختلف یک سیستم داده کاوی می پردازیم.
کاهش اندازه داده ها:,

 

برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان 1داده-کاوی-19-ص  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان 1داده-کاوی-19-ص روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود خرید ارزان 1داده-کاوی-19-ص