عمومی و متفرقه · آوریل 21, 2024 0

پاورپوینت جامع با عنوان بازتاب شناسی

پاورپوینت جامع با عنوان بازتاب شناسی

دانلود پاورپوینت جامع  با عنوان بازتاب شناسی

پاورپوینت جامع با عنوان بازتاب شناسی , پاورپوینت , جامع , , با , عنوان , بازتاب , شناسی ,

——-

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 17 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> به نام خدا REFLEXOLOGY بازتاب شناسی 1389/9/13 بازتاب شناسی یا رفلکسولوژی یک هنر ظریف وشکلی از درمانهای شفابخش طب کل نگر است Reflexology is a form of bodywork that focuses primarily on the feet.
نباید آنرا با ماساژ کف دست و پا اشتباه گرفت بلکه یک نوع فشار درمانی ویژه و معین می باشد. 1389/9/13 در رفلکسولوژی ، اعتقاد بر این است که پاها یک نقشه کوچک از کل بدن هستند . یعنی تمام اعضاء و قسمتهای مختلف بدن روی آنها منعکس شده و نظم و ترتیب قرار گیری بخشهای بدن روی کف پاها دقیقاً مشابه نظم و ترتیب قرارگیری آنها در بدن است (تصویر) این بتابها را می توان روی کف پا، انگشتان و در طول کناره داخلی و خارجی پا، پیدا کرد.
1389/9/13 این رشته یک تکنیک قدیمی است و براین اساس پایه ریزی شده که نقاط بازتابی (رفلکس) در روی کف دستها و پاها وجود دارند که با هر قسمت بدن اعم از عضله، عصب، غده و استخوان مطابقت دارند فشار روی این نقاط تورم یا احتقان را از بین می برد و به آرامش اعصاب کمک می کند و این آرامسازی اعصاب هم به نوبه خود انقباض عروقی را کاهش می دهد بطوریکه خون و جریان عصبی با آزادی (راحتی) بیشتری جریان می یابند و در نتیجه بهبود جریان خون، سموم نیز از بدن خارج می شوند.
1389/9/13 نحوه انجام,

 

برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت جامع با عنوان بازتاب شناسی  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت جامع با عنوان بازتاب شناسی روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پاورپوینت جامع با عنوان بازتاب شناسی