36); font-family: "Google Sans" · آوریل 19, 2024 0

پاورپوینت دولت الکترونیک

پاورپوینت دولت الکترونیک

دانلود پاورپوینت دولت الکترونیک

arial

——-

پاورپوینت دولت الکترونیک

پاورپوینت دولت الکترونیک

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 864
قیمت: 50000 تومان

بخشی از متن:

دولت الکترونیک

دولت الکترونیک عبارت از کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ارتقاء کارایی، اثر بخشی، شفافیت تبادلات و تعاملات اطلاعاتی میان دولت ها و درون دولتدولت الکترونیک صورتی از تجارت الکترونیکی است که توسط بخش دولتی مورد استفاده قرار می گیرد که خدمات دهی و تبادل اطلاعات به صورت درون یا برون سازمانی اطلاق می گردد.

برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت دولت الکترونیک  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت دولت الکترونیک روی دکمه زیر کلیک نمائید



دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و اماده پرینت )
تعداد اسلاید : 40 اسلاید

 قسمتی از متن اسلاید ها : 

 
بنام خدا
نام درس : دولت الکترونیک
شناسنامه مهارت
اشنایی دانشجویان با: 1- ماهیت دولت الکترونیک 2- دلایل گرایش به دولت الکترونیک 3- الگوهای استقرار مرحله ای دولت الکترونیک 4- مدل های دولت الکترونیک 5- مدل های ارزیابی امادگی الکترونیکی 6- تجارب جهانی در ارتباط با دولت الکترونیک 7- عوامل موثر بر استقرار دولت الکترونیک 8- راهکارهای استقرار اثربخش دولت الکترونیک
هدف های کلی درس
محیط سازمان ها بیش از هر زمان دیگری پیچیده، متحول و پویا شده است. فضای دیجیتالی و انقلاب فناوری اطلاعات هر روز دامنه گسترده تری به خود می گیرد و سبب ایجاد جوی جدید در سازمان ها شده و تعامل سنتی دولت-شهروند را کمرنگ می نماید. اکنون بر خلاف گذشته با جهانی دیجیتالی مواجه هستیم و ظهور اقتصاد دانایی و جامعه شبکه ای از مصادیق جدید فناوری های اطلاعات و ارتباطات است که ابعاد مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است. دوران کنونی برای دولت ها اکنده از فرصت ها و تهدیدهاست که اگر خود را با واقعیتهای جهان بیرونی منطبق نسازد، بی تردید دچار تنزل خواهد شد. در این میان فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی نقش بسیاری مهمی را ایفا می کنند و توسعه این فناوری در بخش دولتی بسیاری از ابعاد تعامل دولت با شهروندان را متحول نموده است و این در حالی است که بسیاری از نمودهای عینی دولت الکترونیک به عنوان یکی از مفاهیم جدید عصر حاضر ظهور کرده و روز به روز نیز گسترده تر می شود.
پیشگفتار

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

“>

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پاورپوینت دولت الکترونیک