حسابداری · آوریل 26, 2024 0

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی

دانلود پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی

تئوری حسابداری تئوری حسابداری 2تئوری حسابداری 1 کتاب تئوری حسابداریخلاصه تئوری های حسابداریکتاب حسابداریخلاصه تئوری های حسابداری گزارش های مالی مبانی تاریخی حسابداری مبانی حسابداریرشته حسابداری

——-

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 576
قیمت: 54000 تومان

بخشی از متن:

پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکترساسان مهرانی

تئوری حسابداری مجموعه ای از مفروضات، چارچوب ها و روش های استفاده شده در مطالعه و کاربرد اصول گزارشگری مالی است. مطالعه تئوری حسابداری شامل بررسی هر دو مبانی تاریخی حسابداری و همچنین نحوه تغییر شیوه های حسابداری و اضافه کردن به چارچوب قانونی است که بر اساس گزارش های مالی است.

دسته بندی: پاورپوینت

نوع فایل : (pptx..) PowerPont (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد اسلاید: 43 اسلاید

قسمتی از متن فایل:

![endif]–>

پاورپوینتفصل شانزدهم کتاب تیوری حسابداری (جلد دوم) تالیف دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضاکرمی، سیدمصطفی سیدحسینی و مهتاب جهرومی با عنوان جهت گیریها و پارادایم هایتحقیق در حسابداری در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود شده است.در صورت نیاز میتوانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

رویکردکارکردگرایی در حسابداری

کارکردگرایی مستلزم پذیرش ماهیتی عینی برای علم و تکیه بر واقع گرایی و اثبات گرایی دربررسی موضوعات حسابداری است،به نحوی که نتایج ان در نهایت به علوم دقیق منتج میشود.کارکردگرایان معتقد به جبرگرایی می باشند به این مفهوم که انسان ازخود اختیارینداشته و فعالیتهایش تحت تاثیر محیط است.همچنین انها معتقد به بکارگیری علوم طبیعیدر علوم اجتماعی هستند.

دراینرویکرد بازارهای سرمایه و شرکت ها به عنوان بخشی ازیک سیستم منسجم شناخته شده و بهتضادهای ان اشاره ای نمی شود .به عنوان مثال در رویکرد ساختارگرایی کارکردی سازمانبرای رسیدن به اهداف خود کارکردهایی را تعریف میکند که بخشی از ان به حسابداریمربوط است.

در طبقهبندی که «چوا»ارایه می کند،دیدگاه کارکرد گرایی در حسابداری بعنوان پارادایماثباتی شناخته می شود و به ان لقب جریان غالب اطلاق شده است.

تحقیق«دمسکی و فلتام»درخصوص سیستم کنترل بودجه نمونه ای از رویکرد کارکردگرایی شناخته می شود.دراینتحقیق بودجه به عنوان واقعیتی مستقل ازپژوهشگر و همچنین نماینده وکارفرمادرنظرگرفته میشود.در نگاه دمسکی و فلتام،بودجه باید بتواند به عنوان یک ابزارایفای نقش کند و نه یک هدف.بودجه می تواند به عنوان یک ابزار برای کاهش عدم تقارناطلاعاتی و بهبود فعالیتهای سازمانی در نظر گرفته شود.

رویکرد تفسیرگرایی در حسابداری

 پارادایم تفسیری محصول مستقیمسنت ایده الیسم است.

طرفداراناین دیدگاه معتقدبه بکارگیری روش های کیفی در تحقیق می باشند،زیرا از نظر انها یک قانونکلی بر پدیده ها حاکم نبوده و امکان تعمیم نتایج به تمامی پدیده ها فراهم نمی باشد.
در نگاه تفسیرگرایان،انچه توسط فرد مشاهده می شود،اشکارگیذات متفاوتی از نمود دیداری پدیده مورد مشاهده است،بنابراین لازم است تا با روشهایکیفی همچون پدیدار شناسی،جوهر یا ذات پدیده مزبور را درک کرد

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی