عمومی و متفرقه · آوریل 22, 2024 0

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت اتوآنالایزر

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت اتوآنالایزر

دانلود پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت اتوآنالایزر

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت اتوآنالایزر , پاورپوینت , کامل , با , موضوع , پاورپوینت , اتوآنالایزر ,

——-

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 20 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> 2 اتوآنالایزر (Auto analyzer) اتوآنالایزر (Auto analyzer) اتوماسیون آزمایشگاهی از سال 1950 با افزایش تقاضای تستهای متنوع آزمایشگاهی شروع شد و آزمایشگاهها را قادر به انجام حجم کاری زیادتر و متنوع تر در زمان کوتاهتر بدون نیاز به افزایش پرسنل فراهم ساخت.
اتوآنالایزر بیوشیمی دستگاهی است که جهت اندازه گیری غلظت متابولیت ها، الکترولیت ، پروتئین ها و داروهای موجود در سرم، پلاسما، ادرار، مایع و سایر مایعات بدن با دقت و صحت زیاد بکارمی رود 1ـ افزایش سرعت کار آزمایشگاه
2ـ کاهش خطاهای انسانی
3ـ افزایش دقت و صحت نتایج
4ـ صرفه جویی در مصرف نمونه و مواد مصرفی
5ـ کاهش هزینه های پرسنلی کاربرد این دستگاه مزایای آزمایشگاه دارد از جمله اینکه: اساس کار این دستگاه همانند بسیاری از تجهیزات آزمایشگاهی مبتنی بر میزان جذب نوری مواد آزمایش شده استوار است البته این دستگاهها دارای برنامه های کامل جهت انجام تمام مراحل آزمایش بصورت اتوماتیک می باشد. حتی برخی از آنها دارای یخجال برای نگهداری محلول ها و کیت های آزمایش می باشند. سیستم های اتوآنالیزور همانند دستگاههای مثل فتومتر و کمی لومیسناس در دو حالت وجود دارد:
1ـ سیستم های open
2ـ سیستم های closed
در سیستم open اپراتور قادر است پارامترهای تست را تغییر داده و از کیت های متنوع موجود در بازار استفاده نماید. در حالیکه در سیستم های closed پارامترهای آزمایش توسط کارخانه سازنده برای کیت های خاصی برنامه ریزی شده و قابل تغییر نمی باشند لذا بایستی فقط از کیت های مورد نظر شرکت سازنده دستگاه استفاده شود.
با توجه به اینکه اکثر دستگاهها و کیت های آزمایشگاهی در کشورما، وارداتی هستند لذا بهتر است هنگام خرید از دستگاههای با سیستم باز خریداری شود.,

 

برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت اتوآنالایزر  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت اتوآنالایزر روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت اتوآنالایزر