عمومی و متفرقه · آوریل 22, 2024 0

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت بررسی لیزینگ و شرکتهای لیزینگ

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت بررسی لیزینگ و شرکتهای لیزینگ

دانلود پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت بررسی لیزینگ و شرکتهای لیزینگ

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت بررسی لیزینگ و شرکتهای لیزینگ , پاورپوینت , کامل , با , موضوع , پاورپوینت , بررسی , لیزینگ , و , شرکتهای , لیزینگ ,

——-

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 48 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> شرکت های لیزینگ
استاد مربوطه:جناب آقای دکتر رعیتی

تهیه کننده: مهدی امیدی

زمستان 92 سرفصل مطالب 1- مقدمه
2- تعریف لیزینگ
3- ارکان لیزینگ
4- قوانین و مقررات مربوط به لیزینگ
5- جایگاه صنعت لیزینگ در جهان و ایران
6- مدیریت ریسک
7- انواع ریسک های مترتب بر شرکت لیزینگ
8- معرفی ریسک های مالی و ارائه راهکارهایی برای مدیریت آن

2 مقدمه نقش عملیات لیزینگ در چرخه اقتصادى کشورها و اثرات مثبت و اجتناب ناپذیرى که در ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و سرانجام توازن منطقى در موازنه پرداخت هاى جوامع صنعتى و رو به توسعه به جاى گذاشته، موجب گردیده است که این شیوه اعتبارى امروز، با تکیه بر تخصص ها و ویژگى هاى نوین اجرایى بتواند موقعیت خود را به عنوان یکى از مهمترین نهادهای مالی در سطح اقتصاد بین المللى تثبیت نماید.
بررسى هاى موسسات مطالعاتى اقتصادى معتبر جهان نشان می دهد روش تامین اعتبارات از طریق لیزینگ، در بین مکانیزم هاى گوناگون اعتبارى، بعد از وام هاى مستقیم بانکى در مرتبه دوم قرار گرفته است ولی در ایران به علت پاره ای از محدودیت ها و مخاطرات، صنعت لیزینگ از جایگاه درخوری برخوردار نیست.
یکی از این عوامل، وجود طیف متنوعی از ریسک ها، پیش روی شرکتهای لیزینگ می باشد. بدون پذیرش ریسک امکان فعالیت وجود ندارد، ولی با شناسایی و تجزیه و تحلیل ریسک می توان آن را مدیریت و کنترل کرد. تعریف لیزینگ واژه لیزینگ در فرهنگ های لغت و اصطلاحات اقتصادی به معنای اجاره، اجاره دادن، اجاره کردن و اجاره اعتباری است و در اصطلاح، نوع خاصی از قرارداد اجاره است که بین دو یا چند نفر شخصیت حقیقی یا حقوقی به منظور بهره برداری از منفعت کالای سرمایه ای یا مصرفی بادوام که قابلیت اجاره دارد، منعقد می شود; به گونه ای که در پایان قرارداد، مستاجر مالک عین مستاجره شود.
لیزینگ توافقی مبتنی بر قرارداد است که در آن، شرکت لیزینگ حق استفاده از تجهیزات تحت مالکیت خود را برای مدت زمانی معین با دریافت مبلغی معین به صورت ماهانه به اجاره کننده (لیز گیرنده ) منتقل می‏کند.

موضوع فعالیت: خرید اموال منقول و غیرمنقول و انتقال و واگذاری آنها به متقاضیان از طریق روشهای مختلف عقد اجاره و یا فروش قسطی
تاثیر و نقش لیـــــزینگ بر اقتصاد ­ لیزینگ برای متقاضیان موجب افزایش قدرت خرید، کاهش فشار نقدینگی و برخورداری از امکان آینده در حال میگردد.

­ لیزینگ برای عرضه کنندگان موجب بازارسازی و تسریع در گردش فروش کالا از طریق بسترسازی بازار تقاضا میگردد.

­ لیزینگ برای اقتصاد ملی موجب افزایش تقاضا، افزایش تولید، افزایش اشتغال، تعادل قیمتها و رونق اقتصادی میگردد.,

 

برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت بررسی لیزینگ و شرکتهای لیزینگ  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت بررسی لیزینگ و شرکتهای لیزینگ روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت بررسی لیزینگ و شرکتهای لیزینگ