عمومی و متفرقه · آوریل 22, 2024 0

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت تحقیق در مورد میرجلال کزازی

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت تحقیق در مورد میرجلال کزازی

دانلود پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت تحقیق در مورد میرجلال کزازی

پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت تحقیق در مورد میرجلال کزازی , پاورپوینت , کامل , با , موضوع , پاورپوینت , تحقیق , در , مورد , میرجلال , کزازی ,

——-

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات<br>دسته بندی : پاورپوینت<br>نوع فایل : PowerPoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )<br>تعداد صفحه : 7 صفحه<br><br> قسمتی از متن PowerPoint (..pptx) :<br><br> میر جلال الدین کزازی Mir Jalaleddin Kazzazi میرجلال الدین کزّازی(زاده ی 28 دی 1327 در کرمانشاه) استاد دانشگاه، نویسنده، مترجم، شاهنامه پژوه و پژوهشگر برجسته ی ایرانی در زبان و ادب فارسی است. او از چهره های ماندگار فرهنگ و ادب ایران در پنجمین همایش چهره های ماندگار به سال 1384 است. وی نام بردار به بهره گیری از واژه های پارسی سره در نوشته ها و گفتار خود است. کزّازی، عضو هیئت امنای بنیاد فردوسی است. میر جلال الدین کزازی میر جلال الدین کزازی در سال1327درکرمانشاه به دنیاآمد وی درخانواده ای فرهنگی چشم به جهان گشود و خوگیری به مطالعه و دلبستگی به ایران و فرهنگ را از پدر فرا گرفت.
کزازی دوره دبستان رادر مدرسه آلیانس کرمانشاه گذراند و در دوره دانش آموزی با زبان و ادب فرانسه آشنا شد.
سپس دوره دبیرستان را در مدرسه رازی به پایان برد و برای ادامه تحصیل دررشته زبان وادب پارسی به تهران رفت ودردانشکده ادبیات فارسی و علوم انسانی دانشگاه تهران دوره های گوناگون آموزشی را سپری کردو در سال 1370 مدرک دکتری خود را در این رشته اخذ کرد.
او از سالیان نوجوانی نوشتن و سرودن راآغاز کرد و درآن سالیان با هفته نامه های کرمانشاه همکاری داشت و آثار خود را در آنها به چاپ می رساند.
زندگینامه: میر جلال الدین کزازی وی عضو هیات علمی در دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی وابسته به دانشگاه علامه طباطبایی است. او افزون بر زبان فرانسوی که از سالیان خردی با آن آشنایی یافته است، با زبان های اسپانیایی و آلمانی و انگلیسی نیز آشناست.
کزازی ده ها کتاب و نزدیک به 300 مقاله نوشته و در همایش ها و بزم های علمی و فرهنگی بسیار در ایران و کشورهای دیگر سخنرانی کرده است.
وی مدتی نیز در اسپانیا به تدریس ایران شناسی و زبان پارسی اشتغال داشته است. گه گاه شعر می سراید و تخلص او در شاعری زُروان است. دکتر میر جلال الدین کزازی,

 

برای مشاهده توضیحات فایل  پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت تحقیق در مورد میرجلال کزازی  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت تحقیق در مورد میرجلال کزازی روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پاورپوینت کامل با موضوع پاورپوینت تحقیق در مورد میرجلال کزازی