Uncategorized · آوریل 19, 2024 0

پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي

پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي

دانلود پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي

عمومی و متفرقه

——-

پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي

پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 80
قیمت: 70310 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 51 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه‏
‏در‏ ‏دنياي‏ ‏امروز‏، ‏خريداران‏ ‏براي‏ ‏تصميم‏ ‏گيری‏ ‏در‏ ‏فرآيند‏ ‏خريد‏، ‏با‏ ‏سؤالها‏ ‏و‏ ‏اما‏ ‏و‏ ‏اگرهاي‏ ‏بسياری‏ ‏روبه‏ ‏رو‏ ‏هستند‏. ‏تنوع‏ ‏محصولات‏ ‏مختلف‏ ‏باعث‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏تا‏ ‏مشتريان‏ ‏با‏ ‏حق‏ ‏انتخابهای‏ ‏فراوانی‏ ‏روبه‏ ‏رو‏ ‏باشند‏. ‏از‏ ‏سویی‏ ‏ديگر‏ ‏شركتها‏ ‏دريافته‏ ‏اند‏ ‏كه‏ ‏هزينه‏ ‏جذب‏ ‏مشتريان‏ ‏جديد‏ ‏پنج‏ ‏برابرهزينه‏ ‏حفظ‏ ‏مشتريان‏ ‏كنونی‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏دادن‏ ‏يک‏ ‏مشتری‏، ‏تنها‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏دادن‏ ‏يک‏ ‏قلم‏ ‏فروش‏ ‏نيست‏، ‏بلكه‏ ‏فراتر‏ ‏ازآن‏ ‏به‏ ‏معني‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏دادن‏ ‏كل‏ ‏جريان‏ ‏خريدهایی‏ ‏است‏ ‏كه‏ ‏مشتری‏ ‏مي‏ ‏توانسته‏ ‏در‏ ‏طول‏ ‏زندگی‏ ‏خود‏ ‏انجام‏. ‏بنابراين‏ ‏شركت‌‏ها‏ ‏همواره‏ ‏بايد‏ ‏ناظر‏ ‏و‏ ‏مراقب‏ ‏تعامل‏ ‏بين‏ ‏خود‏ ‏و‏ ‏مشتريانشان‏ ‏باشند‏ ‏و‏ ‏با‏ ‏شناخت‏ ‏و‏ ‏درک‏ ‏صحيح‏ ‏از‏ ‏نيازها‏ ‏و‏ ‏ارزش‌‏های‏ ‏مد‏ ‏نظر‏ ‏مشتريان‏، ‏كالاها‏ ‏و‏ ‏خدمات‏ ‏با‏ ‏ارزشی‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏آنان‏ ‏ارائه‏ ‏كنند‏ ‏تا‏ ‏با‏ ‏جلب‏ ‏رضايتمندی‏ ‏در‏ ‏آنها‏ ‏وفاداری‏ ‏ايجاد‏ ‏كرده‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏اين‏ ‏طريق‏ ‏از‏ ‏تغيير‏ ‏جهت‏ ‏آنها‏ ‏به‏ ‏سمت‏ ‏شركتهای‏ ‏ديگر‏ ‏جلوگيری‏ ‏نمايند‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏اين‏ ‏راستا‏ ‏بازاريابی‏ ‏رابطه‏ ‏مند‏ ‏يكی‏ ‏از‏ ‏موفق‏ ‏ترين‏ ‏رويكردها‏ ‏است.
‏تعریف مسئله
‏با‏ ‏گذر‏ ‏از‏ ‏اقتصاد‏ ‏سنتي‏، ‏مشتري‏ ‏به‏ ‏صورت‏ ‏رکن‏ ‏اصلي‏ ‏و‏ ‏محور‏ ‏تمام‏ ‏فعاليتهاي‏ ‏شرکت‏ ‏درآمده‏ ‏است‏؛ ‏به‏ ‏نحوي‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏ديدگاه‏ ‏رقابتي‏، ‏بقا‏ ‏و‏ ‏تداوم‏ ‏حيات‏ ‏سازمانها‏ ‏درگرو‏ ‏شناسايي‏ ‏و‏ ‏جذب‏ ‏مشتريان‏ ‏جديد‏ ‏و‏ ‏حفظ‏ ‏مشتريان‏ ‏موجود‏ ‏مي‏‌‏باشد‏.‏ ‏يکي‏ ‏از‏ ‏دغدغههاي‏ ‏اصلي‏ ‏شرکت‏‌‏ها‏، ‏بررسي‏ ‏اثر‏ ‏تاکتيک‏‌‏هاي‏ ‏بازاريابي‏ ‏افزايش‏ ‏فروش‏ ‏و‏ ‏ارتباط‏ ‏بلندمدت‏ ‏با‏ ‏مشتري‏ ‏بر‏ ‏رفتار‏ ‏مصرف‏‌‏کننده‏ ‏است‏.. ‏بازاريابي‏ ‏رابطه‏‌‏اي‏ ‏به‏ ‏عنواني‏ ‏رويکردي‏ ‏جديد‏ ‏در‏ ‏عمل‏ ‏يکي‏ ‏از‏ ‏موفقترين‏ ‏رويکردها‏ ‏مشاهده‏ ‏شده‏ ‏است‏ (Lin & Lu

 

برای مشاهده توضیحات فایل  پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود پروپوزال بررسي ساز و كار‌هاي بازاريابي رابطه‌مند و تأثير آن بر وفاداري مشتريان قير صادراتي