عمومی و متفرقه · آوریل 21, 2024 0

خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی

خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی

دانلود خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی

خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی

——-

خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی

خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 22
قیمت: 22000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 15 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

پیشینه تحقیقسوابق داخلیتیغ زاده (1371) در یک مطالعه پژوهشی به مطالعه آموزش های ضمن خدمت کارکنان و نقش آن در زمینه های انسانی، فنی، تخصصی و تصمیم گیری پرداخت. نتایج وی نشان داد که آموزش های ضمن خدمت اثر معنی داری بر افزایش رضایت شغلی و کارایی فنی و تخصصی و کیفیت تصمیم گیری پرسنل دارد. نصیری و فتحی واجارگاه (1384) امکان سنجی استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی در وزارت آموزش و پرورش کشور را مورد مطالعه قرار دادند. در این مطالعه به امکان سنجی استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی در چارچوب مولفه های منابع فنی، انسانی، مالی، کالبدی، فرهنگ سازمانی و همچنین زمینه های پیاده سازی آن نظام اشاره شده است. نتایج آنها نشان داد که راه اندازی یک نظام آموزش مجازی برای کارکنان وزارت آموزش و پرورش با رعایت تمهیداتی امکان پذیر است. رحمانی و همکاران (1386) به بررسی وضعیت آموزش های ضمن خدمت از دیدگاه کارآموزان و مدیران حوزه معاونت سیما پرداختند. در این پژوهش میزان اثربخشی و مطلوبیت آموزش ضمن خدمت معاونت سیما و همچنین خودکارآمدی کارکنان از طریق نظرخواهی از مدیران و کارکنانی که در این دوره ها شرکت داشته اند، مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج آنها نشان داد که تفاوت معناداری میان مدیران و کارکنان در رابطه با تاثیر آموزش های بدو خدمت بر خودکارآمدی و افزایش توانایی شغلی کارکنان وجود داشت.ساعدپناه و همکاران (1386) به ارزیابی اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی از دیدگاه کارکنان بانک مسکن شهر تهران پرداختند. نتایج حاصل از پژوهش بیانگر آن بود که فراگیران شرکت کننده در دوره های آموزشی درمجموع میزان یادگیری و میزان تغییرات رفتاری را در سطح « خوب » ارزیابی نموده اند. همچنین نتایج آنها نشان داد که رضایت افراد هم از شغلشان با این آموزش بالاتررفته بود.نادری و همکاران (1387) توانمند سازی کارکنان از طریق آموزش های بدو و ضمن خدمت(مجازی و غیر مجازی) را مورد مطالعه قرار دادند. آنها در این پژوهش به بررسی دیدگاه های مدیران و سرپرستان شرکت پالایش نفت اصفهان درباره افزایش توانمندی های شغلی کارکنان از طریق آموزش های بدو و ضمن خدمت پرداختند. نتایج نشان داد از دیدگاه مدیران افزایش توانمندی های کارکنان از طریق آموزش های ضمن خدمت تنها در مولفه های مسوولیت پذیری، راهبرد گزینی، سازگاری، رقابت و یادگیری صورت پذیرفته ودر سایرمولفه ها این افزایش کمتر از حدّ متوسط بوده است.آقایوسفی و همکاران (1388) رابطه بین خودکارآمدی و عملکرد کاری را در کارکنان بانک مورد مطالعه قرار دادند. آنها از 40 نفر از کارکنان بانک رفاه به عنوان نمونه آماری استفاده کردند. نتایج آنها نشان داد که خودکارآمدی بالاتر کارمندان با افزایش عملکرد آنها رابطه معنی دار دارد. همچنین آنها دریافتند که کارمندان سطوح بالاتر دارای خودکارآمدی بالاتر می باشند.کروبی و متانی(1388)در تحقیقی با عنوان توانمندسازی منابع انسانی از طریق آموزشهای ضمن خدمت آنان به این نتیجه دست یافتند که آموزشهای ضمن خدمت در بهبود عملکرد، تقویت مهارت های شغلی، رضایت شغلی و آمادگی لازم برای انجام وظایف در کارکنان موثر بوده است.حسینیان و طباطبایی (1389) اثربخشی آموزش های ضمن خدمت دبیران و مربیان فنی- حرفه ای مدارس استثنایی شهر تهران بر خشنودی شغلی و توانمندی حرفه ای آنها را مورد مطالعه قرار دادند. در این مطالعه 120 دبیر و مربی از تهران به عنوان گروه نمونه انتخاب شدند. یافته های حاصل از پژوهش حاکی از آن است که آموزش های ضمن خدمت بر خشنودی شغلی موثر بوده است. علاوه بر این، آموزش های فوق بر اطلاعات و توانایی های حرفه ای دبیران و مربیان فنی و حرفه ای مدارس استثنایی تاثیر داشته و افزایش دانش و توانمندی حرفه ای دبیران و مربیان را باعث شده است.کاظم پور و غفاری (1390) امکان سنجی استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی را مورد مطالعه قرار دادند. تحقیق حاضر، به روش پیمایشی انجام شد. جامعه مورد مطالعه، کلیه اعضای هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت 20 واحد دانشگاهی منطقه سه به تعداد 1523 نفر بودند که بر اساس جدول کرجسی و مورگان تعداد 310 نفر اعضای هیات علمی به روش تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه ای محقق ساخته 41 گویه ای بر اساس مقیاس لیکرت بود که پس از تعیین روایی و محاسبه پایایی آن به میزان 0.86 به اجرا درآمد. نتایج نشان داد که بین شرایط و امکانات استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی در واحدهای دانشگاهی مورد تحقیق، تفاوت معناداری وجود دارد. از طرفی تفاوت معناداری میان واحدهای دانشگاهی منطقه 3 از نظر زمینه های کاربردی نظام آموزش ضمن خدمت مجازی وجود ندارد و عمدتا در پاسخ دهی به سوال دوم، آزمودنی ها اتفاق نظر داشتند. در پاسخ به سوال سوم پژوهش، پس از شناسایی موانع استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی، نتیجه گیری شد که تفاوت معناداری میان واحدهای دانشگاهی منطقه 3 از نظر موانع استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی وجود دارد. در پاسخ به سوال چهارم پژوهش، پس از شناسایی عوامل تسهیل کننده استقرار نظام آموزش ضمن خدمت مجازی نتیجه گیری شد که تفاوت معناداری میان واحدهای دانشگاهی منطقه 3 وجود دارد.حیدری نژاد و همکاران (1391) تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر توانمندسازی دبیران تربیت بدنی را مورد بررسی قرار دادند. هدف این پژوهش بررسی تاثیر دوره های آموزش ضمن خدمت بر توانمندسازی دبیران تربیت بدنی شهر اهواز بود. تحقیق حاضر از نوع توصیفی- همبستگی بوده و به شکل میدانی انجام شده است. جامعه آماری کلیه دبیران تربیت بدنی زن و مرد در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهر اهواز در سال تحصیلی 1390 بودند. نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان و به روش تصادفی خوشه ای تعیین شد. نتایج تحقیق نشان داد به طورکلی بین دوره های آموزش ضمن خدمت با توانمندسازی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. همچنین بین دیدگاه زنان و مردان در مورد میزان افزایش توانمندسازی بر اثر دوره های آموزش ضمن خدمت تفاوت معناداری مشاهده شد که این میزان در میان دبیران زن بیشتر از دبیران مرد بود. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد از میان دوره های مختلف آموزش ضمن خدمت، دوره های تخصصی پیش بینی کننده قویتر برای توانمندسازی دبیران تربیت بدنی می باشد.فتحی (1391) اثربخشی دوره های مجازی ضمن خدمت معلمان شهرستان طبس را مورد بررسی قرار داد. جامعه آماری مورد مطالعه تمامی معلمان شرکت کننده دوره ها به تعداد 1047نفر می باشد . که با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای – نسبی تعداد 180 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند.ابزار گرد آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته حاوی 40 سوال بسته پاسخ با مقیاس پنج درجه ای لیکرت و یک سوال باز پاسخ می باشد . روایی پرسشنامه توسط اساتید راهنما و مشاورمورد تائید قرار گرفت و پایایی آن با استفاده از ضریب الفاب کرونباخ 91/. بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی (فراوانی،درصد و میانگین)و آمار استنباطی (آزمونt مستقل ،تحلیل واریانس یک راهه و آزمون تعقیبی توکی ) استفاده شد.نتایج بدست آمده نشان داد که متغیرهای فناوری و پشتیبانی در این دوره در سطح مطلوب و متغیرهای ارزشیابی و طراحی آموزشی در سطح نامطلوبی قرار دارد.دماوندی و الزامی (1392) رابطه آموزش های ضمن خدمت، سابقه خدمت و تحصیلات با توانمندی شغلی معلمان زن را مورد بررسی قرار دادند. این تحقیق در صدد پاسخگویی به این سوالات بود که آیا بین آموزش های ضمن خدمت، سابقه خدمت و تحصیلات معلمان با توانمندی شغلی آنان رابطه ای وجود دارد؟ همچنین بین آموزش های ضمن خدمت و هر یک از مولفه های توانمندی رابطه ای وجود دارد؟ بدین منظور، معلمان زن مدارس راهنمایی شهرری به عنوان جامعه آماری مورد مطالعه قرار گرفتند. نمونه گیری به روش خوشه ای از میان سه ناحیه شهرری صورت گرفت. برای ارزیابی توانمندی شغلی و مولفه های مرتبط با آن از پرسش نامه ای مشتمل بر 5 مولفه و 34 گویه استفاده شد. پایایی پرسش نامه ذکر شده به روش محاسبه پایایی درونی (آلفای کرونباخ) صورت گرفته و 0.92 به دست آمد، روایی آن نیز با ارجاع و با استناد به توافق کارشناسان به دست آمد. روش تحقیق بکار گرفته شده توصیفی و از نوع همبستگی است. جهت تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون، همبستگی پاره ای و رگرسیون به روش گام به گام) استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که از میان سه عامل آموزش های ضمن خدمت، سابقه و تحصیلات، تنها آموزش ضمن خدمت به طور معناداری با توانمندی شغلی ارتباط دارد. همچنین بین آموزش ضمن خدمت و هر یک از مولفه های توانمندی شغلی، رابطه معناداری وجود ندارد.- سوابق خارجی موریس (1996) به بررسی نقش آموزش ضمن خدمت بر روی پیشرفت کارکنان پرداخت. اثر بخشی این آموزش ها بوسیله یک آزمایش توصیفی مورد سنجش قرار گرفت. تفاوت معنی داری بین افرادی که این دوره های آموزشی را گذرانده و آنهایکه این دوره ها را طی نکردند وجود داشت. بدین ترتیب که میزان رضایت شغلی، هدفمندی و کیفیت حل مسائل شغلی در افرادی که در این دوره ها حضور داشتند ، به طور معنی داری در سطح بالاتری قرار داشت.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 

برای مشاهده توضیحات فایل  خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی  اینجا کلیک کنید

برای دانلود فایل باکیفیت خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی روی دکمه زیر کلیک نمائید

✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی

✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل

✔️  دانلود سریع و مستقیم

✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول

✔️ دانلود خرید ارزان پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش ضمن خدمت و ضمن خدمت مجازی بر توانمندسازی و خودکارآمدی